نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پای یک شخص معروف به ماجرای آزادی فوتبالیست زندانی باز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر نیمار قبول کرد که وثیقه ۱ میلیون یورویی دنی آلوس را پرداخت کند اما این پول به موقع نرسید و آلوس همچنان در زندان است.

دادگاه بارسلونا اجازه خروج دنی آلوس از زندان را با پرداخت ۱ میلیون یورو وثیقه و رعایت برخی شروط صادر کرد. پدر نیمار این پول را تقبل کرد و قرار است وثیقه را پرداخت کند. این اولین بار نیست که پدر ستاره برزیلی به آلوس کمک می‌کند و پیش از این نیز در جمع‌آوری ۱۵۰۰۰۰ یورو غرامت برای قربانی درگیر در پرونده این بازیکن سابق نقش داشت. به گزارش نشریه مارکا، دادگاه تا ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی برای پرداخت وثیقه فرصت داد، اما مبلغ مورد نیاز به موقع پرداخت نشد و آلوس نتوانست روز گذشته از زندان خارج شود.

آلوس ۱۴ ماه را در زندان گذراند و وکیل او، اینس گواردیولا، گذرنامه‌های اسپانیایی و برزیلی او را به دادگاه تحویل داد تا ریسک فرار او به برزیل را کاهش دهد. برزیل با اسپانیا قانون استرداد مجرمین ندارد و می‌تواند پناهگاه این فوتبالیست شود. در این میان، گزارش شده که اختلاف قابل توجهی بین قضات دادگاه عالی بارسلونا به وجود آمده. قاضی لوئیس بالستا به تصمیم اکثریت برای آزادی موقت آلوس رای مخالف داد. این اختلاف بین قضات بر پیچیدگی و ماهیت بحث‌برانگیز وضعیت حقوقی آلوس تاکید می‌کند که منعکس‌کننده بحث گسترده‌تر در مورد عدالت و رفتار با افراد برجسته در سیستم‌های حقوقی است.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی