نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
۱ |
۰
حکم صادر شد؛ هم‌تیمی دنی آلوس ۹ سال زندانی می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق رئال‌مادرید به جرم تجاوز جنسی به ۹ سال حبس در برزیل محکوم شد.

روبینیو، مهاجم سابق منچسترسیتی، میلان و رئال مادرید، در سال ۲۰۱۳ به تجاوز گروهی به یک زن در میلان متهم شد و در سال ۲۰۱۷ به ۹ سال زندان محکوم شد. از آنجایی که برزیل سیاست استرداد اتباع خود را ندارد، این بازیکن برزیلی ۴۰ ساله از روبرو شدن با عدالت در ایتالیا اجتناب کرد. اما با تایید درخواست مقامات ایتالیایی توسط دادگاه عالی برزیل، محکومیت ۹ ساله خود را در زندان برزیل خواهد گذراند. به گزارش وبسایت اسکای، فرانسیسکو فالکائو، قاضی دادگاه برزیل گفت روبینیو باید محکومیت خود را در برزیل بگذراند. وی افزود که بازیکن سابق نمی‌تواند بدون مجازات بماند و در صورت عدم اجرای حکم ممکن است اصطکاک دیپلماتیک بین برزیل و ایتالیا ایجاد شود.

روبینیو با تاکید بر بی‌گناهی خود اعلام کرده که هیچ تجاوزی در کار نبوده و رابطه توافقی بوده است، اما پلیس ایتالیا با ارائه شواهد صوتی این ادعا را رد کرد. تجاوز در دوران حضور او در میلان رخ داد. او می‌تواند به این تصمیم اعتراض کرده و درخواست تجدیدنظر کند اما ابتدا باید وارد زندان شود.

حکم روبینیو در همان روزی صادر شد که هم‌تیمی‌اش دنی آلوس با پرداخت وثیه ۱ میلیون یورویی اجازه خروج از زندان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    آخه غربی ها خیلی چشم و دل سیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی