نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
۸ |
۱
همکاری پرسپولیسی-استقلالی؛ جای خالی رامین حس نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روی گل اولی که تیم ملی مقابل ترکمنستان با ضربه سر کنعانی‌زادگان زد، ارسال صالح حردانی مدافع راست استقلالی تیم ملی جالب توجه بود.

صالح حردانی که برخلاف پیش‌بینی‌ها در این دیدار جانشین رامین رضاییان شده بود، در دقایق ابتدایی مسابقه ارسال خوبی از جناح راست انجام داد و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع آماده تیم ملی هم با ضربه سری خوب قفل دروازه ترکمنستان را باز کرد.

پیش از این شایعاتی در مورد عدم دعوت رامین رضاییان به تیم ملی شنیده می‌شد اما قلعه‌نویی او را دعوت کرد. با این حال کمتر کسی فکر می‌کرد که صالح حردانی در اولین بازی مقدماتی جام جهانی جای رضاییان را در ترکیب تیم ملی بگیرد اما این اتفاق افتاد و حردانی توانست پاس گل اول را به برای مدافع پرسپولیسی تیم ملی ارسال کند تا شاهد همکاری پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها در به ثمر رسیدن گل اول تیم ملی باشیم.

گفتنی است صالح حردانی در دربی تهران یک حرکت حاشیه‌ای با هواداران استقلال انجام داده و از آن‌ها خواسته بود به سمت ترابی بطری پرتاب کنند که ویدیوی مربوط به این صحنه حسابی در فضای مجازی و رسانه‌ای وایرال شد.

این مطلب را هم بخوانید: علاقه عجیب قلعه‌نویی به یک پرسپولیسی/ سرمربی تیم ملی میلی به فرصت‌دادن ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جمشید IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    الان قسمت اول و دوم خبر چه ربطی بهم داشت
    • استقلال IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      یه کوچولو رو ربط داشت که همش در مورد صالح حردانی داشت حرف میزد دیگه
    • حامد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      دقیقا خدا پدرو مادرت را بیامرزه!! چه ربطی داشت رسانه محترم؟ مثلا کی چی؟ خجالت نمیکشین خدایی؟؟ آخه چرا اینقدر دنبال حاشیه هستین برا تبم آبیها و تنگ‌نظر و ناجوانمردانه خبر مینویسید؟ مثل اینکه بگویند خبرنگار محترم شما خوب خبرنگاری میکند اما پریشب تو رسانشون زده تو گوش همکارش؟؟ اینقدر کینه دارین نسبت به تیم استقلال و بازیکنانش؟؟ خدایی خیلی خیلی جنستون خرابه؟ عوض تعریف و تمجید، ببیند چی نوشته این خبرنگار؟؟ الان آدمین هم پیام مارو غیر انتشارش میکنه!! چقدر شما رسانه محترم لنگی هستین آخه؟ شما که اینقدر لنگی هستین پس چرا خبر در مورد تیم اس اس و بازیکنانش تیتر میزنید؟؟ حالت تهوع گرفتیم از این تبعیض ها و یکطرفه نوشتنها و رنگی بودن و لنگی بودن رسانه محترمتون خدایی؟ رسانه محترم خجالت خجالت..
  • حسین IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    عملکرد حردانی تو این بازی عالی بود ولی هنوز برای قضاوت زوده باید بازی های بعدی شم ببینیم امیدوار بازی های بعدیش هم خوب باشه
  • غضنفر DE ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    باعث ننگ تیم ملی می باشد کسی دستور پرتاب سنگ از سوی تماشاگران به بازیکنان را میدهد از او تعریف و تمجید کنید هر چند مقصر اصلی قلعه نویی و فدراسیون فوتبال می باشد حردانی باید برای همیشه محروم شود
  • رضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    واقعا حردانی رو با رامین مقایسه میکنید؟رامین بهترین دفاع راست ایرانه.بااینکه ۳۴ سالشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی