نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۶۴
من باشم، حسن یزدانی را سالم و با طلا برمی‌گردانم/ کامران به حسن می‌گفت که با اختلاف بالا برنده نشو!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

همت مسلمی بار دیگر با مطرح کردن ادعاهای جنجالی اعلام کرد او می تواند حسن یزدانی را در المپیک برابر تیلور پیروز از تشک بیرون بیاورد.

با نزدیک شدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس باز هم توجه مردم، علاقه مندان به کشتی و رسانه‌ها به حسن یزدانی یکی از فوق ستاره‌های ورزش ایران در چند دهه اخیر بیشتر جلب می‌شود.

مرد ۹ مداله کشتی ایران در مسابقات جهانی و المپیک که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ به شکل غافلگیر کننده عمل جراحی روی کتف خود انجام داد، در ماههای اخیر در حالی مشغول آماده کردن خود برای بازگشت به روی تشک بوده که حواشی زیادی اطراف او دیده و شنیده شده است.  

شاید بهترین خبر برای طرفداران حسن یزدانی در روزهای نوروز ۱۴۰۳ شنیدن خبر بازگشت او روی تشک بود. نابغه جویباری کشتی ایران که در برنامه نوروزی تلویزیون هم از آمادگی کامل خود برای شرکت در المپیک سخن گفت، در روزهای اخیر در شهر خودش روی تشک هم رفته و به تدریج در حال آماده کردن خود برای رسیدن به اوج است.

شاید در حال حاضر همت مسلمی، مربی سازنده حسن یزدانی بهترین فردی باشد که می‌تواند در خصوص وضعیت او اظهارنظر کند. با توجه به دوری چند ماهه حسن یزدانی از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت حالا همت مسلمی‌بیش از پیش شرایط این ستاره کشتی را زیر نظر دارد.  

در ادامه مشروح صحبت‌های همت مسلمی را پیرامون وضعیت حسن یزدانی و همچنین برخی حواشی و شایعات مطرح شده می‌خوانید.

حسن بعد از جام تختی به اردو می‌رود

با اینکه حسن یزدانی الان هم می‌تواند به اردوی تیم ملی برود و همراه سایر اردونشینان باشد، اما طبق برنامه ای که داریم قرار است بعد از جام تختی که اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود، در اردوی تیم ملی حاضر شود. همه چیز طبق روال است و هیچ مشکلی نیست. من مطمئنم که او با آمادگی کامل می‌تواند در المپیک کشتی بگیرد. در ماههای اخیر حرف و حدیث‌ها زیاد بوده، اما حسن به این مسائل و حواشی توجهی ندارد.

برای رفتن روی تشک عجله نداریم

در روزهای اخیر حسن روی تشک هم رفته، اما اینکه بخواهد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کند، فعلا زود است. او در سالن خودش در شهر جویبار زیر نظر مربی بدنساز و من تمرین می‌کند و فیزیوتراپی هم می‌رود. ما با دکتر هماهنگ هستیم و هر زمان که صلاح باشد، تمرینات سنگین شروع می‌شود. شاید یک اشتباه هم بهای سنگینی داشته باشد و حتی باعث از دست رفتن المپیک شود. حتی حق یک اشتباه هم نداریم.  

آنهایی که می‌گویند حسن نمی‌رسد، کشتی نمی‌فهمند!

هر زمان اینستاگرام را باز می‌کنیم، می‌بینیم یک نفر نوشته حسن به المپیک نمی‌رسد! این هایی که چنین حرف‌هایی می‌زنند، چیزی از کشتی نمی‌فهمند. البته این شایعات از جای دیگر سرچشمه می‌گیرد. طبق چرخه ای که اعلام شده، ما برنامه‌ریزی کردیم و حسن یزدانی مثل همیشه به انتخابی احترام می‌گذارد. الان هم باید در خصوص کشتی گیرانی صحبت شود که در چرخه هستند. اگر هادی وفایی پور در آسیایی طلا بگیرد، فدراسیون و کادرفنی باید تصمیم بگیرند که انتخابی رودررو برگزار شود دو نفر به تورنمنت اعزام شوند.  

کامران قاسمپور نمی‌تواند به ۸۶ کیلو بیاید

حرف زدن درباره مبارزه حسن یزدانی و کامران قاسمپور اشتباه محض است. این حرف‌ها از کجا در می‌آید؟ کامران قاسمپور مدت‌هاست در ۹۷ کیلو کشتی می‌گیرد و در این وزن دعوت می‌شود. حرف زدن درباره حضور کامران در ۸۶ کیلو مثل این است که حسن به یک باره بخواهد به ۹۲ کیلو برود. مگر می‌شود هر زمان هر کشتی گیری دلش خواست در هر وزنی کشتی بگیرد؟ اگر کامران قاسمپور می‌خواست در ۸۶ کیلو کشتی بگیرد، باید در مسابقات قهرمانی کشور در همین وزن کشتی می‌گرفت. پس کامران قاسمپور نمی‌تواند به ۸۶ کیلو بیاید و حرف زدن در این خصوص بی احترامی به چرخه انتخابی تیم ملی است.

حسن در مبارزه مراعات کامران را می‌کرد!

اصلا چرخه هیچ. هر آدم عاقلی باشد، حسن یزدانی را که ۹ سال در فینال جهانی و المپیک کشتی گرفته را کنار می‌گذارد؟ حسن مدال صددرصد برای کشتی ایران است و چطور می‌شود مدال ۱۰۰ را رها کرد و سراغ ۱۰ رفت؟ همین کامران قاسمپور هم قبلا چند بار با حسن کشتی گرفته و به او باخته و بعد به وزن‌های بالاتر رفته است. حتی در انتخابی تیم ملی قبل از مبارزه به حسن می‌گفت که با اختلاف بالا برنده نشو و حسن هم مراعاتش را می‌کرد! مردم باهوش هستند و خیلی چیزها را می‌دانند. خود آقای دبیر در تلویزیون گفت که کامران قاسمپور ۹۴، ۹۵ کیلو است. پس چطور می‌خواهند به او اجازه دهند ۱۰ کیلو وزن کم کند؟

یک درصد حسن نرسد، حق وفایی پور است

کامران قاسمپور باید به فکر مبارزه در ۹۷ کیلوگرم باشد و باید با آذرپیرا کشتی بگیرد.

حتی اگر یک درصد که محال است، حسن یزدانی نتواند کشتی بگیرد، این حق هادی وفایی پور است که در این وزن به المپیک برود. البته که می‌گویم محال است چون هیچ وقت حسن یزدانی را مثل الان آماده و سرحال از نظر روحی و بدنی ندیده بودم.  

ما حسن یزدانی را صحیح و سالم تحویل کادرفنی تیم ملی می‌دهیم و سالم هم تحویل می‌گیریم. متاسفانه کسی به خواسته حسن توجه نکرد. او گفت که باید مربی سازنده اش کنارش باشد. من قبلا هم گفتم اگر کنار حسن باشم، او را سالم می‌برم و با مدال طلا برمی‌گردانم. متاسفانه این اتفاق قبلا افتاده که کشتی گیر را سالم به اردو می‌برند و با تمرینات سنگین به او آسیب می‌زنند. مربی تیم ملی گاهی اوقات لخت نمی‌شود و به تمرین می‌آید! من کشتی گیران زیادی ساختم و فقط حسن یزدانی نبوده که به من می‌گویند شاگرد دیگری تحویل نداده ای! باز هم می‌گویم آقای دبیر و آقای کاوه اگر حسن را سالم تحویل می‌گیرند، باید او را سالم تحویل بدهند وگرنه باید پاسخگو باشد.  

حاضرم با هزینه شخصی به المپیک بروم

متاسفانه برخی مربیان دنبال رزومه خودشان هستند. حسن یزدانی یک کشتی گیر خاص است و من با روحیات او آشنا هستم. المپیک جای آزمون و خطا نیست، پس بهتر است که به خواسته حسن توجه کنند. مگر آمریکا همیشه با کلی مربی و کادر نمی‌آید؟ من حاضرم با هزینه شخصی خودم بروم تا مطمئن شوم حسن طلای المپیک را می‌گیرد. بعد از آن هم مصاحبه می‌کنم و می‌گویم همه کار را فدراسیون و کادرفنی کردند! به نظرم مدال حسن یزدانی و امیرحسین زارع قطعی است. پس هنر کادرفنی این است که در بقیه اوزان مدال بگیرند.

بیشتر بخوانید: تکلیف حسن یزدانی مشخص شد/ احتمال رویارویی پلنگ زحمی‌با کامران قاسمپور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • علی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    معلومه فوتبالی هستی و فوتبال زیاد نگاه می کنی چون ادبیاتت کاملا مثل لمپن های فوتبال داخلیه و این ادبیات اصلا به یه مربی کشتی نمیاد . جناب مربی آدمهای خوب رو الگوی خودت قرار بده نه لمپن های فوتبالی و کسانی مثل رئیس فدراسیون شلوار 6 جیب پوش !!!
  • اصغر US ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    بی پرده حرف زدن تا این حد هم خوب نیست بااین صبحتها اگر یزدانی به المپیک برسد قاسمپور هم در ۹۷ کیلو در المپیک حضور داشته باشد و شما هم به عنوان مربی یزدانی به پاریس بروی چطور رویت می شود به چشمان قاسمپور نگاه کنی ؟
  • محمد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    باسلام اقای یزدانیعزیز برد شما امید ماست شما وتیلور استثناهای کشتی دنیااید شما همیشه دربرابر تیلور دقایق اخر نفس کم میاوریدبرای برد باید شما توان خود رابالا ببرید ازهمین حالا با کشتی گیران سنگین تر از خود تمرین کن اون استرسه راهم باتوانایی بالا کم کن انشاالله به امید پیروزی
  • سارگوش IN ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    اولا حق وفایی پور هست و اگه قرار هست یک درصد حق به یزدانی داده بشه باید کامران قاسم پور هم باشه هر سه با هم چرخشی کشتی بگیرن هرکدام برنده شد مسافر المپیک
  • مرتضی US ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    سلام این مربی حسن آقا داغ کرده مسئله ایران و غرور ملی هست حسن آقا پهلوان و کشتیگیر درجه ۱ هست اما کشتی ایشان از نظر روحی به آقای تیلور نمیخوره وگرنه اگر مسئله روحی نبود ۱۰ هیچ میبرد و حسن آقا مقابل آقای تیلور قرار میگیره انگار مسخ میشه و در حد یک کشتیگیر درجه ۷ میشه در ضمن آقای مربی کجا اقا کامران ۱۰ میباشد برای ۸۶ کیلو ایشان صد در صد تا پای فینال میاد و آقای تیلور هم میبرد اقا کامران یک حسن بالایی که دارد رسوای کشتی ناب ایرانی و درجه ۱ ترس در وحودش نیست حسن آقا آیا در اوجش هم نمیتوانست کاکس ببرد ضمن اینکه وزن آقا کامران ۸۶ کیلو هست و در اخر آقای وفایی پور کشتیگیر جهانی و المپیک نبست همان آسیایی خوب هست قول میدهم آقای وفایی پور از گروهش هم بالا نمیاد آقای مربی مگر شما تصمیم میگیری رییس فدراسیون و مربیان و کادر فنی باید تصمیم بگیرند خدا شکر آقای دبیر هم مقتدر هست و به این حرف های مقرضانه گوش نمیدهد ایران عزیز و پایدار باشدپ
  • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    حسن یزدانی کشتی گیر بی‌نظیری هستش. ولی تویی که میگی کامران گفته یواش کشتی بگیر. اولا حسن از بالا داره حمایت میشه. چرا که قرار شد کامران 3 بار ببره ولی حسن یه مبارزه ببره. که این عادلانه نیست. چون کامران از نظر ذهنی خراب شد. وگرنه یه انتخابی بزارن بگن هر کس برنده شد بره المپیک. اگر کامران ده صفر برنده نشد.
  • علی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    باید عدالت رعايت بشود تا پیروزی حاصل شود در غیر این صورت هرکسی به قهرمانی نمی‌رسد و زور زدن زوری نتیجه ندارد
  • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    این مربی حسن واقعا شمالی منم منم و آدم خراب کنی هست مثل بچه کوچولو صحبت میکنه من باشم همه را میزنیم خنده داره در ضمن اون زمان که کامران از حسن باخت اون موقع حسن تو اوج بود کامران هنوز خودشو به اوج نرسونده بود الان مرد میخواد که کسی با با کامران تو وزن ایده الش کشتی بگیره یعنی وزن ۸۶ و ۹۲ بله کامران بدنش به کشتی ۹۷ نمیخوره ولی الان قول میدم الان دارم میگم قبلا کار ندارم الان اگر کامران بیاد تو ۸۶ حسن که خوبه هیچ کشتی گیری حتی تیلور هم نمیتونه ازش ببره وسلام
    • میلاد US ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      هیچ جا درباره اسطوره کشتی کشورش اینجور حرف نمیزنه حسن یک اسطوره است کامران یک کلاس دیگست حسن تا حالا فقط تو فینال کشتی گرفته ۲مدال المپیک خودش واسه همه بسه
  • اسماعیل نوروزی ۵۷۲ IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    فشار نمیاری که همیشه جلوی تیلور کم میاره کشتی اول و دوم که آدم خجالت میکشه نگاه کنه بچه‌هام نگاه کنند می‌فهمند کم آورده کرمانشاه و بوداپست آخریم که باز کم آورد ضربه شد با این آمادگی بازم بازنده هست خودت و ما را گول نزن تیلور جوری تمرین میکنه که تا ثانیه آخر مثل اول
  • گندم IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    چه عکس قشنگی
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    چرا تعصب فقط روی کشتی گیر خودت داری؟؟انگار شما از انتخابی کامران با حسن میترسی؟؟بهترین گزینه برای المپیک قطعا کامران قاسمپوره ،اقای یزدانی هرچقدر هم کشتی گیر باشه دیگه حریف تیلور نمیشه،بیشتر از این حسن رو خراب نکنید با تصمیمات اشتباهتون فقط کامران قاسمپوره که میتونه تیلور روشکست بده
  • ع IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    مشکل آقای یزدانی در مقابل تیلور این است که؛ ۱. بخاطر باخت های قبل از لحاظ روحی دچار استرس زیاد و ترس از باخت مجدد می شود و همین باعث می شود در میانه کشتی تمرکز خلازم را نداشته باشد. ۲. از لحاظ بدنی کم می آورد و نمی تواند تا پایان کشتی محکم دوام بیاورد. ۳.بخاطر استرس زیاد قدرت ریسک و اجرای فن ندارد. ۴. قدرت تهاجمی خود را در مقابل تیلور از دست داده و اکثر زمان کشتی حالت تدافعی دارد و تلاش میکند فن نخورد بنابراین زمان را برای حمله و اجرای فن و کسب امتیاز از دست می دهد. ۵.حاشیه های قبل از مسابقه و توصیه ها و نظرات و انتقادهای متضاد کارشناسان مختلف موجب گیجی و سردرگمی او و مربی اش در انتخاب استراتژی مسابقه و تاکتیک های شروع؛ میانه و انتهای کشتی می شود.
  • علی علیپور IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    بازم آبروریزی حق وفایی پوره تا پیرنشده پشت تیلوررم بزنه
  • جواد US ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    این چه طرز حرف زدن هستش؟؟؟ مگه در رابطه با کشتیگیرای محلات صحبت میکنی؟؟؟ مگه آقای قاسمپور هم بچه جویبار و از مفاخر ما نیست؟؟؟ خود حسن عین خیالش نیست، چون پهلوونه، حالا شما چرا اینقدر جوش میزنی؟؟؟ اینا دو دوست هستن، از مرام کشتیگیرا دور هستش که با این ادبیات حرف بزنن آقای باصطلاح مربی سازنده. موندم حین آقا چطور از زیر دست شما اینقدر متین و افتاده در رفته؟؟؟ اگه میگی که کامران همیشه به حسن میگفته با اختلاف منو نبر، پس چرا الان اینقدر از انتخابی این دو تا پهلوون میترسی؟؟؟ در آخر هم باید بگم، کاکس تو وزن 92 همون تیلور تو وزن 86 هستش که کامران عزیز دو بار تونست با تمرکز و انتخاب تاکتیک درست پیروز بشه. امیدواریم که حسن آقا هم تو دیدار احتمالی آتی با تیلور پوزسو به خاک بماله. جنابعالی هم اگه با همین رویکرد و تفکر همراه تیم ملی باشی بزرگترین ضربه به اتحاد تیم ملی وارد میشه، پس لطفا شما همراه تیم ملی به المپیک نرو. ممنون
  • مجید IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    بنده خدا خیلی از خودش ممنون است،انشالله حسن آقا ببره ولی یکم مشکل بنظر میرسه
  • علی اص IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    حسن آقا امید ایران وهمه ماست ولی روحیه خیلی توکشتی تاثیرداره. منم موافقم کامران تواین وزن باتیلورکشتی بگیره .بااختلاف بالا برنده میشه بخاطر ایران عزیزمون تصمیم درست بگیریم
  • فرخ IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    تو لیاقت این که به عنوان مربی به المپیک بری نداری چون اینقدر بی اخلاقی که به کشتیگیری مثل قاسمپور توهین میکنی وتهمت میزنی تو شرف ورزشی نداری تو رقمی نیستی که این جوری حرف میزنی تو ادم اغده ای هستی که هرچه دهنت میاد مثل قورباغه وق وق میکنی تو حتی با این جور حرف زدن به حسن یزدانی عزیز هم لطمه میزنی
  • اس اس US ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    مربی حسن مگه چی گفته؟ضمنا اگه آقای مسلمی در مورد حسن حرف نزنه ،پس کی حرف بزنه،بعدش داره میگه کامران ۹۵کیلو هستش و حسابش از۸۶تا جداست ایشون نمیگه به کامران ۱۰ نمره میدم به حسن ۱۰۰،بلکه منظورش وزن ۸۶کیلو هاست.حالا چه اشکالی داره مربی شخصی حسن هم بره پاریس،موقع مسابقات خودتون ببینیدچند نفر اضافه بر سازمان خواهند رفت..
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    شکی نیست انتخاب اول برای ۸۶ کیلوگرم یزدانی است.اما دلیل نمیشه وفایی پور یا قاسم پور را ندیده بگیریم.از نظر فنی اول یزدانی بعد قاسم پور بعد وفایی پور است ولی هنگام المپیک آمادگی کشتی گیر مهم است.هر کدام آماده تر باشد میره المپیک.باید کشتی انتخابی بین این سه عزیز در موعد مقرر برگزار بشه هر کدام بهتر بود المپیک به.
  • محمدرضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    با تمام احترام برای آقای یزدانی ولی این مربی انگار از کامران میترسه
  • سلمان IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    سلام حسن یزدانی تو ایران حریف نداره حتی با کتف آسیب دیده.
  • وحید IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    شما به فکر بی احترامی به چرخه نباش برای مردم طلا گرفتن مهمه.واقعا دوباره با اون کتف میخواد بره المپیک یعنی کتف دبیر و المپیک تجربه نشد.چندبار دیگه باید ببازه به تیلور.یک خوب تو اون وزن هست به همونم میبازه.معلومه خیلی از کامران حراس دارین.
  • میثم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    هزار تا کشتی گیر چقر داریم ک حریف تیلور هست نمی‌دونم چرا کلید کردید رو حسن ،چند بار باید ببازه،همه کشتی گیر ها باید فرار کنن پناهنده این کشور اون کشور بشن
    • علی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      هزارتا نداریم.. جو‌نده.. یه کامران میتونه و بس
    • اکبراحمدپور IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      آقای محترم فک نکنم توایران بغیرحسن والبته کامران کسی توانایی مقابله باتیلور راداشته باشه حسن توسرشاخ بینظیره برهمین تیلورهم همیشه دنبال سرشاخ باحسن نیس وروی نقطه ضعف حسن که پاهاشه بهش ضربه میزنه.پاهای حسن اصلابیدارنیس.تیلور۵دقیقه مدارامیکنه.حسن که خسته شد دوتازیرگیری میکنه وتمام بنظرم حسن چاره ای جز ارائه نقطه قوت خود زیرکتف ونزدیک کشتی گرفتن نداره
  • حمزه FR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    مربی حسن فقط میخوتد کامرانو خراب کنه چون میترسه به این وزن بیاد حسن نتونه بره المپیک
  • منتظر IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    بزرگوار ،حسن نابغه کشتیه درست،ولی شما حق نداری برای اثبات این ادعا ،کامران قاسمپور که اونم از نوابغ کشتی ایرانه تحقیر کنی
  • سهیل IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    اینکه مربی سازنده آقای حسن یزدانی رو در کنار این کشتی گیر پر افتخار نگذاشتن جای تفکر و تامل هست ولی کشتی حسن آقا به کشتی تیلور نمیخوره و با چندین باختی که حسن به تیلور داشته فدراسیون نباید در المپیک ریسک کنه و نباید حسن رو جلوی تیلور بگذاره آرزوی همه اهالی کشتی اینه که یکی از بزرگان کشتی ما تیلور رو ببره و تنها کسی که امکان برد تیلور رو داره کامران هست آقای مسلمی با این قضیه آرزوی اهالی کشتی شخصی برخورد نکنید و بگذارید در کمال آرامش و برنامه ریزی کامل تحت نظر مربی و متخصص تغذیه کامران رو واسه المپیک به ۸۶ برگردونن هر چند که فرستادن کامران به ۹۷ اشتباه بوده باید واسه مسابقات جهانی کامران همون ۹۲ میگرفت و واسه المپیک خود کامران تصمیم بگیره با ۹۰ کیلو وزن سابقش یا در ۸۶ با حسن یا در ۹۷ با مدعیان انتخابی میداد اینکه کامران رو با برنامه ناقص به ۹۷ ببرن اشتباه بوده
  • Afshs IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    کل کشتی گیرها باارزش و محترم هستند ولی سبک کشتی قاسمپور خیلی بهتر از یزدانی و قطعا قاسمپور در ۸۶ک موفق تر عمل خواهد کرد و همین جا ضمن آرزوی پیروزی برای یزدانی و قول میدم که این بار خیلی بدتر به تیلور نسبت به....و ضمنا اگر طبق عدالت دوچرخه باشه باید وفایی پور المپیک شرکت کنه
  • رضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    خود حسن یزدانی خیلی پهلوون و با ادب و متواضع هستش و خواهشا شما با این حرفای چرت رو اعصاب ملت راه نرو و برای حسن یزدانی هم حاشیه نساز.. خود یزدانی کارشو بلده و شما وکیل وصی ایشون نباش.. کشتی حرمت داره‌.
  • اسماعیل نوروزی ۵۷۲ IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    هادی وفایی که ده صفر به حسن باخته چجوری تیلور می‌بره لطفا یکم فکر کنید حسن با این ها کشتی گرفتنش زمین تا آسمان فرق میکنه این ها از سطح آماده بودن تیلور بی خبرند بابا تمرینات تیلور این چیزی که شما فکر می‌کنید نیست حسن جان تمرین زیاد زیاد چرا مگه تن تو بهش میخوره متوجه نشدی دلیل موفقیت تیلور فقط چون خسته نمیشه متاسفانه غیر آقای لشگری کسی توجه نمیکنه به این موضوع حسن تمرین تمرین تمرین اگه نبردی من دیگه کشتی نگاه نمیکنم
  • احسان.مم IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    کامران با کشیده شدن کشاله ران دیگر اون کشتی گیر سابق نمیشود،محاله.وگرنه عین آب خوردن هم حسن را می‌برد هم تیلور.یزدانی هم مثل همان ماجرای المپیک۲۰۰۴دبیر بدون انتخابی هم شده میفرستنش المپیک واحتمال حذفشم هست،الان مسلمی میگه آمادس آماده نیست محاله.دبیر بدون انتخابی با اصغر بذری فرستادنش وماخاچ مرتضی علیف نسخشو پیچید.
  • محمد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    آقای همت مسلمی هر چه گفته درست بوده من به عنوان کشتی گیر کاملا حرفش قبول دارم خدا وکیلی حقش هست یک بار بره
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    آقای همت مسلمی تا حالا هر صحبت که کرده درست بوده به نظر من هم به عنوان یک کشتی گیر هر کشتی گیر با مربی سازندش راحترارتباط برقرار میکنه خدا وکیلی حقش یک باربره خوب بره ببنیم چی میشه هم فال هم تماشا
    • محمد IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      آقای محترم المپیک مگه جای بره ببینیم چی میشه هستش لطفا منطقی فکر کن
  • امید IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    مسلم همتی الان روت میشه توی صورت کامران قاسمپور و خانواده ش نگاه کنی؟؟؟؟
  • امید IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    حسن یزدانی و شما از چی می ترسید؟؟خودتون هم میدونید که حسن یزدانی در مقابل کامران قاسمپور حرفی برای گفتن نداره.
  • امید IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    همه اونهایی که کشتی می‌فهمن میدونن که حسن یزدانی خوش شانسه. حسن یزدانی کدوم کشتی،گیر صاحب نامی رو شکست داده؟؟؟
  • امید IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    همه اونهایی که کشتی می‌فهمن میدونن که حسن یزدانی خوش شانسه. حسن یزدانی کدوم کشتی،گیر صاحب نامی رو شکست داده؟؟؟
  • Hhh IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    قشنگ از صحبتهاش مشخصه که از بازگشت کامران قاسمپور به وزن اصلی خودش که هشتادوشش کیلو هس هراس وترس داره .و میدونه اگه کامران برگرده به هشتادوشش حسن نمیتونه دیگه شکستش بده .وشایدم آسیب ببینه تو مبارزه با کامران
  • مرتضی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    اینها هر سه تاشون جویباری هستند مربی حسن وکامران پس همدیگر رو بهتر میشناسند
  • علی علوی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    آقای مربی اولا ادب برای مربی کشتی خیلی خوبه داشته باش دوما جگری زیر گیری که کامران داره کدوم کشتی گیری داره سوما کامران ۹۱کیلو هست نه ۹۵ چهارما کامران توی انتخابی چند سال پیش با اختلاف ۲امتیاز باخت اون هم به خاطر روحیه جنگندگی که داشت اومد فن بالا بزنه یکدفعه گیر افتاد و خاک شد وسنش هم خیلی پایین بودپنجما ناراحتی ندارن آقای دبیر انتخابی میزاره هر کسی برد بره المپیک اونموقع معلوم میشه وسلام
  • محمد IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    آقای مسلمی چطور به خودت اجازه میدی کدورت بین دو تا بچه محل بوجود بیاری .تو باشی بازم کفش بچه های تیم ملی و میدزدی .بس کن این اراجیفو و بیشتر از این پهلون یزدانی و کوچیک نکن لطفا
  • حامدک IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    قبلاً فکر می کردم توجه زیاد و پرداختن بیش از اندازه به حسن اونو جلو تیلور مسخ می کنه، الآن فهمیدم بنده خدا با این آدمایی که دورشن حق داره تمرکز نداشته باشه، واقعاً سطح تفکر و ادبیات ایشون مثه دوره نوجوونی ماست برا فوتبال تو محلمون و مدرسمون یادمه یکی دوتا رفیق داشتیم طرز فکر و ادبیاتشون مثه این آقا بود
  • هادی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    با سلام و عرض ادب حسن آقا و آقا کامران و آقا هادی همه زحمت میکشن و مفاخر این کشور هستن به نظر من تیلور کشتی گیر زیرکی هستش در مقابل حسن ما، بدلیل اینکه از ضعف روحی حسن نهایت استفاده رو میکنه وگرنه زورش به حسن نمی رسه به نظر میرسه که کامران در مقابل کشتی گیری ضعف روحی نداره و بتونه راحت تیلور رو بزنه به امید موفقیت همه ایرانی ها
  • Sin30rey DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    همون خداروشکر که همت مسلمی مربی تیم ملی نیست وگرنه با این لحن و تفکر شرایط عجیبی ایجاد میکرد کشتی گیر که انقد عقده ای و ترسو نمیشه .رسماً داره استارت اختلاف بین کشتی گیران رو میزنه.همون بهتر که نمیبرن اینو همراه تیم .
  • علی GB ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    همت عزیز از شما بعید بود این حرفا
  • حامدمیرزازاده معلم IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    بله بابودن همت مسلمی حسن یزدانی طلاگیرالممیک خواهدشدصدردصد
  • علی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    اقای محترم اگر یزدانی قرار بود ببره تا الان برده بود اگر میخواهید حق کسی ضایع نشه باید با وفایی پور وبقیه کشتی گیران عزیز روی تشک بروند و برنده به المپیک بره چرا فکر نمیکنید بجز حسن کشتی گیر دیگری داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی