نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
۶ |
۴
برنامه پرسپولیس برای تمدید قراردادها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس قصد دارد در هفته‌های آینده سراغ تمدید قرارداد با حدود ۱۲ نفر از بازیکنان خود برود.

قرارداد تقریبا ۶۰ درصد از بازیکنان اصلی پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد ولی رضا درویش و همکارانش نمی‌خواهند همه چیز را به پایان فصل واگذار کنند و قصد دارند با اکثر این بازیکنان برای فصل آینده تمدید کنند.

به احتمال فراوان قرارداد بازیکنانی چون وحید امیری که سن و سالی از آن‌ها گذشته یک ساله تمدید خواهد شد و قرارداد بازیکنان جوان‌تر ۲ و یا حتی ۳ ساله تمدید می‌شود تا با خیال راحت برای پرسپولیس بازی کنند.

طی روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده بود که شاید قرارداد بعضی از این بازیکنان بنا به دلایل مختلف تمدید نشود اما یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس با تکذیب این مسئله به همکار ما گفت: همه قراردادها سر موقع تمدید می‌شوند و ما منتظر کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم تا بعد از آن کم‌کم با حضور بازیکنان در ساختمان باشگاه قرارداد آن‌ها را تمدید کنیم.

گفتنی است قرارداد اوسمار ویرا هم در پایان فصل تمدید می‌شود و اگر او بتواند با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کند و جام بگیرد، قطعا فصل آینده هم در این تیم ماندنی خواهد شد.

این گفت‌وگو را هم بخوانید: سینا اسدبیگی: سه‌گانه پرسپولیس بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ بود/ لیورپولی‌ام اما عاشق تونی کروس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگیسم IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    برنامه لنگ = فرش دزدی
  • ارتش سرخ FI ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    اگر آقای درویش فهم فوتبالی داشته باشه از همین حالا میره دنبال دفاع وسط آینده داری مثل سامان فلاح که برای تیم ملی هم بتازگی بازی کرده و تعصبش به ارتش سرخ را هم نشان داده، البته این بازیکن جوان و با کیفیت را باید پارسال جذب میکرد این بازیکن حداقل ده سال میتونه دفاع پرسپولیس را بیمه کنه.
  • کیون IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    باز دوباره شروع شد بابا باید سریعتر قراردادها را ثبت کرد و تیم تو فصل بعد تو هچل ندارین ضمنآ پیگیر مهاجم فرانسوی باشید چون اگه تو دربی بود کیسه سوراخ سوراخ وحسینی لرزان کیسه توپ میشد البته اگه داور بیوجود بزاره
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    عزیزان ارباب رسانه، ترا به هر چیزئیکه اعتقاد دارید این مردیکه سگ سبیل وحید قلیچ را پیشکسوت پرسپولیس نام نبرید این هیچی ندار پیشکسوت کیسه هاست نه ارتش سرخ با اینهمه قدمت، شأن و افتخار 🚩
  • تعصب سرخ IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    ایواله، واقعا" این بی وجدان شده پاچه خوار کیسه پاره، مردک خجالت بکش با این سن و سال و سبیلت، عشق فقط پرسپولیس پرُافتخارترین تیم ایران ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی