کیت میدلتون
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام، در پیام ویدیویی اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلاست و مراحل اولیه شیمی درمانی را آغاز کرده است.

کیت میدلتون به شایعات پایان داد و روز جمعه از طریق یک پیام ویدیویی اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده است. او از زمان عمل جراحی در ماه ژانویه در انظار عمومی حاضر نشده و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد وضعیت سلامتی او پیش آمده بود. کیت علاوه بر فاش کردن بیماری سرطان، نحوه اطلاع دادن به سه فرزندش (شاهزاده جورج ۱۰ ساله، پرنسس شارلوت ۸ ساله و شاهزاده لوئیس ۵ ساله) را نیز به اشتراک گذاشت.

او در ویدئویی که روز جمعه منتشر شد گفت: «این یک شوک بزرگ بود، و ویلیام و من هر کاری که می‌توانیم انجام داده‌ایم تا به‌خاطر خانواده جوانمان این موضوع را پردازش و مدیریت کنیم. همانطور که می‌توانید تصور کنید این کار زمان‌بر است. زمان برد تا از عمل جراحی بزرگ بهبود پیدا کنم تا برای شروع درمان آماده شوم. اما مهمتر از همه، توضیح این مساله به جورج، شارلوت و لوئیس به روشی مناسب بسیار زمان برد. همانطور که به آنها گفتم، حالم خوب است و با تمرکز بر چیزهایی که در ذهن، بدن و روحم به بهبودی من کمک می‌کند، هر روز قوی‌تر می‌شوم.» او همچنین خاطرنشان کرد که در مراحل اولیه شیمی‌درمانی پیشگیرانه است و چند ماه گذشته برای او و کل خانواده‌اش بسیار سخت بوده است. کیت نوع سرطان خود را فاش نکرد.

کیت میدلتون در سال ۲۰۱۸ هفت اینچ از موهایش را به طور ناشناس به موسسه خیریه «پرنسس کوچولو تراست» اهدا کرد. این خیریه با موهای واقعی برای افراد مبتلا به سرطان که موهای خود را از دست داده‌اند کلاه‌گیس درست می‌کند. به گزارش نشریه میل، این ایده از یک آرایشگر به نام جوی ویلر گرفته شد که با میدلتون درباره فرصت اهدای موهایش صحبت کرد. میل افزود: «مو به نام شخص دیگری ارسال شد و موسسه نمی‌دانست که متعلق به یک فرد از خاندان سلطنتی است. فکر اینکه یک دختربچه موهای یک پرنسس واقعی را بر سر دارد برای کیت بسیار دلچسب بود.»

کیت میدلتون

میدلتون علاقه زیادی به ورزش داشت و در دوران دبیرستان در تیم هاکی روی چمن بازی می‌کرد و در دانشگاه نیز این ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال کرد. او حتی پس از ملاقات با شاهزاده ویلیام نیز با تیم هاکی المپیک زنان در سال ۲۰۱۲ تمرین کرد. پرنسس ولز در موقعیت‌های مختلف با راجر فدرر به مسابقه تنیس پرداخت و سپس در جلسه تمرینی توپ‌جمع‌کن‌ها شرکت کرد. میدلتون در موقعیتی دیگر برای جمع‌آوری پول برای بچه‌های محروم به مصاف راجر فدرر رفت و اسطوره تنیس مربی خصوصی شاهزاده جورج نیز بوده است. میدلتون همچنین دو سال پیش با قهرمان المپیک «سر بن اینسلی» به قایق‌سواری پرداخت.

در همین راستا این مطالب را هم بخوانید:

کیت میدلتون و راجر فدرر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی