نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سابق پرسپولیس گفت: در گذشته نیز باشگاه سپاهان به بازیکنی که با او قرارداد ۷۰۰میلیونی داشتیم آن‌ها یک میلیارد می‌دادند.

محمد رویانیان در مصاحبه اخیر خود در خصوص این ادعا که کل کل او و علی فتح الله زاده باعث شدند قیمت بازیکنان فوتبال ایران در مقطعی بالا برود وکنش نشان داد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: ببینید آقای فتح‌الله‌زاده به نظر من یکی از مدیران کم‌نظیر فوتبالی است و در استقلال هم فکر نکنم کسی مثل ایشان باشند. آقای اولیایی مثلا یک مدیر خیلی خوبی بودند و موفقیتی هم داشتند. فتح‌الله‌زاده هم یکی از بهترین مدیران استقلال بود. ایشان قبل از من چند سال تجربه داشت ولی واقعیت امر شما یک چیز را فقط ندیده می‌گیرید؛ حرفتان درست است ولی شما سپاهان را ندیدید و سپاهان سیاستش همین بود. سپاهان از ما خیلی گران‌تر می‌خرید ولی صدایش در نمی‌آمد.

رویانیان در خصوص هزینه‌های باشگاه سپاهان در آن زمان افزود: ما و استقلال چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آن‌ها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آن‌ها یک میلیارد می‌دادند. واقعیتش من قبول دارم یک زمانی ناگهان قیمت فوتبال بالا کشید.

بیشتر بخوانید: یک وزیر گفت می‌دهم علی دایی را با سنگ بزنند/ یک میلیون دلار به نکونام پیشنهاد دادم/ پیروزی را من «پرسپولیس» کردم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    یه نفرم سکه توجیب بازیکناش میکرد وماشین وکارت سوختم میداد
  • علیرضا898 IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    پس کی پورشه وارد می کرد و به بازیکنا میداد همین فثح زاده گرانترین انتقالو شروع کرد که به خطیبی 300 ملیون داد لطفاعوام فریبی نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی