نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمله باشگاه استقلال به قلعه‌نویی و لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در کانال رسمی خود موضع‌گیری عجیبی درباره تیم ملی داشته است.

باشگاه استقلال با انتشار متنی در کانال رسمی خود با اشاره به انتخاب نفرات برتر آرای مردمی تلویزیون از این تیم، موضع عجیبی علیه امیر قلعه‌نویی و تیم ملی گرفت.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

تا به امروز تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم منتخب سال فوتبال ایران در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش مشخص شده و استقلال در تیم منتخب مردمی سه نماینده و در تیم منتخب کارشناسان دو نماینده دارد. آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو ستاره استقلال تنها بازیکنانی هستند که تا به حال هم از نگاه کارشناسان و هم از نظر مردم، در پست خود بهترین شده اند.

در تیم منتخب سال ۱۴۰۲ فوتبال ایران از نگاه مردم، کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه است و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان مدافعان برگزیده چپ و میانی هستند و هر ۳ بالاترین رای مردمی را در پست های خود گرفته اند.

در تیم منتخب کارشناسان نیز ابوالفضل جلالی بهترین مدافع سمت چپ زمین است و آرمین سهرابیان بهترین مدافع میانی... جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و به نظر می رسد بهتر باشد امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: ادگار داویدز برای حضور در تلویزیون چند میلیارد گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • سعید IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    همش زیر سر پیشکسوت پاس
    • خرسندی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      حالا هی سر به سر قلعه نویی بزار جناب پیشکسوت پاس اون قدر قدرت داره دیدی یک شبه از استقلال رفتی حالا ببین کی گفتم
  • ناشناس RO ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    چقدر بی شرم
  • ناشناس RO ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    4 تا کیسه کش که تلویزیون میلی نگاه می کنند و4 تا سیم کارت خریدن شدن دلیل
    • عباس بوعذار IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      اولا که لنگی جان، شاید شما سنت قد نده ولی بهته از بزرگترای خودت بپرسی که این کارهای چیپ مختص لنگیا بوده از اول و تیم مردمی و حکومتی هم کاملا مشخصه که کدوم تیمه و چرا مسئولین بخاطر اسم تاج کبیر همه جوره از تیمت حمایت میکنن به حدی که تیمت تیم حکومتی اسم بگیره!!! این پند رو هم توی برنامه عادل دراومد که یه شماره چند بار توی نظر سنجیها شرکت میکرد تا آمارو ببرن بالاتر و کارهای خودتونو به بقیه نسبت ندین! تاجیا همشون قشر تحصیلکرده و فرهیخته جامعه هستن که برای حمایت از تیمشون نیازی به این هوچی گریها نمیبینن و براشون مهم نیست توی تلویزیون میلی کدوم آمار بالاتر باشه چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.... شما دست و پا میدین تا تیم حکومتیتون بره بالاتر یکم! هرچند نیازی هم نیست چون چه بخواین و چه نخواین دوستانتون هستن توی دولت که اینکارهای چیپو بکنن... بهتره از الان که میخواین بزرگتر بشین اینو بدونین که الکی اتهام به کسی نزنین یا از بزرگترتون بپرسین واقعیتهارو یا یکم تحقیق کنین قبل از حرف زدنتون...
  • ناشناس RO ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    وقتی بی اصل وبی هویتی صدرنشینی اجباری پنالتی معیشتی و... می خوایی
    • CA ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      آدمای با اصل و با هویت , مودب تر حرف میزنن ، مشخصه طرفدار کدام تیم مردمی و طبقه هستی
  • ناشناس RO ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    جدی می فرمایید
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    یعنی باور کردین این انتخابها راسته
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    یعنی باور کردین این انتخابها راسته
  • دادا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    مورتیم کوچه وبازاره که انتخاب بازیکنان بعهده مردم وکارشناسان باشد آخه درکجای جهان بازیکن را سرمربی انتخاب نمی‌کند بس کنید این حرف های عوام‌فریبانه که دردل هیچ کارشناس وفوتبالی جایی ندارد حرف منطقی علمی بزنید تیم ملی جایگاه خود دارد و نخستین شرط ان‌برخلاف نظرات شما انتخاب بازیکن بعهده سرمربی است که فردا پاسخ گوباشد نه اینکه درکوچه وبازار بازیکن بگیرد وهیچ مسولیتی بعهده خودش نباشدپس دخالت درکار سرمربی کار خیلی ناپسندی است لطفا کمی تفکر کنید
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    قلعه نویی بیشتر از خود لنگیا با استقلال دشمنی داره
  • ارسلان IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    تمام این حرکات فقط از باشگاهی مثل استقلال بر میاد آخه به تو چه که قلعه نویی کی رو دعوت میکنه یا چرا بازی نداده همین الان بازی استقلال یکی از بدترین هاست با اون مربی بدرد نخورشون اسطوره پاس بی تربیت بعد این آمار از کجا اومده رای مردمی برید جمع کنید که همیه با مغلطه و کولی بازی میخواهین کارتون رو پیش ببرین قلعه نویی هم مطمئن باشین با این حرکات بعید میدونم اصلا بهشون بازی بده
  • ح یعقوبی CA ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    آقایان استقلالی تیم‌ملی فوتبال ایران سه در دوره‌های مختلف سه دروازه‌بان داشته که بقیه دروازه‌بانان رزرو بودند دوره نخست زنده‌یاد ناصر حجازی دروازه‌بان اول تیم‌ملی بود. که آقایان بهرام مودت، منصور رشیدی رزرو بودند.سپس‌ احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اول تیم‌ملی بود که غلامپور و نکیسا رزرو بودند. اکنون هم علیرضا بیرانوند با توان و اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده دروازه‌بان نخست تیم‌ملی هست. حسین حسینی و بقیه زاپاس‌اند. اگر استدلال‌تون کم گل خوردن تیم استقلال هست اون از هنر و توانمندی دروازه‌بان به تنهایی نیست چیدمان اتوبوس دفاعی‌ست که نکونام ارنج می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی