نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
امیر قلعه نویی - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی مدام به افرادی طعنه می‌زند که دوست و خیرخواه نیستند اما او به صورت واضح، اشاره‌ای به نام و مشخصات آن‌ها نمی‌کند.

اظهارات شگفت‌انگیز امیر قلعه‌نویی در نشست‌های خبری تیم ملی همچنان ادامه دارد. این‌بار همان‌طور که اطلاع دارید پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان، قلعه‌نویی گفت مردم از تیم ملی رضایت دارند.

او بازهم بدون این‌که از شخص یا گره خاصی نام ببرد مدعی شد بعضی‌ها قصد داشتند نتایج تیم ملی را کمرنگ جلوه بدهند. او البته از تنها منتقدی که نقدهایش را می‌پسندد هم به عنوان نمونه نام برد؛ جلال چراغپور! (اینجا بخوانید)

چراغپور اما پیش‌تر درباره تیم ملی چه گفته بود؟ پیشنهاد می‌کنیم مصاحبه چراغپور در نقد تیم ملی را بخوانید. چراغپور می‌گوید بعضی‌ها پشت همین حضور در جمع چهار تیم موضع گرفتند که همین نتیجه هم عالی است؛ آدم واقعا تعجب می‌کند که این موضع‌گیری چه معنی می‌دهد که چرا تا جمع چهار تیم آمدن رضایت خاطر بعضی‌ها را داشته است‌!

سوال این است که مگر سایر منتقدان، ورای آن‌چه چراغپور می‌گوید را بر زبان آورده‌اند یا ادعایی جز این داشته‌اند؟ اگر انتخاب منتقد مرجع از سوی سرمربی تیم ملی، یک بحث سلیقه‌ای است از چراغپور تقاضا می‌کنیم بار اصلی انتقاد از تیم ملی را بر دوش بکشد و هر بار نقدهایش را در این زمینه ارائه بدهد؛ بلکه از دیگران رفع اتهام شود.

البته پیشنهاد بهتری هم در این رابطه داریم؛ این‌که بعد از ناکامی در جام ملت‌های آسیا برای نیل به موفقیت در مسیر جام جهانی، سرمربی تیم ملی در کنفرانس‌های خبری خودش را با منتقدان در رینگ خونین تصور نکند. چرا که چنین چالش‌هایی نه فقط به ضرر شخص امیر قلعه‌نویی که به نفع تیم ملی هم نیست. تیم ملی بی‌تردید در دو دسته خیر و شر قرار نمی‌گیرد اما نمی‌دانیم چه اصراری است که دشمنان فرضی برای این تیم در نظر گرفته شده‌اند.

تا ابد نمی‌شود  شمشیر داموکلس را بالای سر منتقدان خیالی چرخاند و بعد از آن‌ها توقع معجزه هم داشت...

بیشتر بخوانید: نه آقای قلعه‌نویی... مردم هنوز ناراضی هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارش IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    سمت راحت جدول افتاده بودیم کره هم با حذف عربستان استرالیا بزرگترین لطف و بهمون کرد خودشم حذف شد یعنی بزرگترین فرصت تاریخ در اختیار ایران واسه قهرمانی ولی به قطر باختین فقط یه ژاپن رو با سبک فوتبال علی اصغری بردی ،اونایکه حرف من و قبول ندارن یه بار دیگه بازی با ژاپن رو ببینن بگن کجا تیم ملی فوتبال مدرن قشنگ بازی کرد ،تو این تورنمنت هیچ بازی خوبی از تیم ملی ندیدیم اینو حتی قبل بازی با قطر هم همیشه اعتقاد داشتم ،واقعا خط دفاع ایران هشت سال تو زمان کیروش ندیدم
  • ع ق QA ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    نتایج تیم ملی ؟! رو را برم خجالت نکشیدا ماست مالی که کردید حالا طلبکار هم شدید ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی