تغییر تاکتیک اجباری قلعه‌نویی و الگوبرداری از سیستم اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در بازی رفت با ترکمنستان با شیوه ۲-۴-۴ به میدان آمد اما ممکن است در بازی برگشت با یک مهاجم و سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند.

در مصاف ایران - ترکمنستان در استادیوم آزادی، سردار آزمون روی یک حمله به دلیل استارتی که زد از ناحیه همسترینگ آسیب دید و تعویض شد. بعد از این اتفاق تیم ملی شیوه ۱-۳-۲-۴ به خود گرفت و به بازی ادامه داد. در حالی که در شروع بازی سیستم تیم ملی ۲-۴-۴ بود.

اسکوچیچ هم در تیم ملی هر گاه مهدی طارمی و سردار آزمون بنا به دلایلی در ترکیب تیم ملی به میدان نمی‌آمدند، ایران را با یک مهاجم به میدان می‌فرستاد و سعی می‌کرد با قرارداد دادن دو وینگر تهاجمی‌در ترکیب تیم ملی موجب شود که بار هجومی ایران به قوت خود باقی بماند و به نظر امیر قلعه‌نویی هم در بازی برگشت این کار را خواهد کرد.

کریم انصاری فرد که مهاجم کلاسیک به حساب می‌آید، به تیم ملی دعوت نشد. سعید سحرخیزان، جواد آقایی پور و محمد رضا آزادی دیگر مهاجمان کلاسیک تیم ملی سابقه بازی در کنار مهدی طارمی را ندارند و مهدی قایدی و محمد محبی هم در پست وینگر بهتر بازی می‌کنند. به همین بهانه امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت تیم ملی را با یک مهاجم به میدان می‌فرستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    شرط می بندیم کل یوم نتونه اسکروپیچ را تلفظ کنه مگه مریضید بنده خدا را درگیر فلسفه و فن فوتبال می کنید او اعتقاد به شانس و دیگه هیچ داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی