نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
۱ |
۱
چرا دنی آلوس نمی‌تواند مبلغ وثیقه را بپردازد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس ثروت ۵۰ میلیون یورویی دارد اما نمی‌تواند وثیقه یک میلیون یورویی خود را پرداخت کند.

هفته گذشته اعلام شد که دنی آلوس، فوتبالیست سابق برزیلی، با وثیقه ۱ میلیون یورویی می‌تواند از زندان خارج شود اما به دلیل فراهم نشدن این پول همچنان در بازداشت به سر می‌برد. آلوس قادر به پرداخت این هزینه نیست و خانواده‌اش بنا به گزارش‌ها به دنبال وام هستند تا او را پس از ۱۴ ماه حبس از زندان خارج کنند. غرامت اولیه ۱۵۰ هزار یورویی توسط نیمار و خانواده‌اش تامین شد، اما آنها از پرداخت وثیقه خودداری کردند. همه اینها در حالی است که آلوس در طول دو دهه فعالیت حرفه‌ای خود، ثروتی بیش از ۵۰ میلیون یورو به دست آورد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علت اینکه آلوس به ثروتش دسترسی ندارد این است که بیشتر این سرمایه در برزیل است و از آنجایی که او نفقه فرزندانش را به همسر سابقش نپرداخته حساب‌هایش در برزیل مسدود شده و قادر به برداشت پول نیست. او دو حساب بانکی در اسپانیا دارد که یکی از آنها خالی‌ست. حساب دیگرش حاوی ۵۰ هزار یورو است و کافی نیست. از این رو خانواده آلوس در تلاش برای گرفتن وام و پرداخت وثیقه ۱ میلیون یورویی هستند.

بیشتر بخوانید: تلاش خانواده فوتبالیست زندانی برای دریافت وام و پرداخت وثیقه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • برزیل فن IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    چه قوانین داغونی داره دنیا!! خوب ی وکیل براش بگیرن و از طرف ایشون کارها رو بکنه!! و اجازه دادن پول نفقه به فرزندان و اجرای وثیقه را داشته باشه. نمیشه طرف دست و پاشو بستند و میگن بیا شنا کن. خاک تو سرت آلوز حیف تو نیست این چه کاری بود آخه !!!!! دفعه بعد با هر کی نرو!!! ملت گشنه دنبال پول اند !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی