حمله خاص‌ترین دروازه‌بان جهان به ستاره برزیل؛ بزدل نباش!/ فوتبال مال مردهاست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چیلاورت نمایش احساسی وینیسیوس جونیور در کنفرانس مطبوعاتی را دروغین دانست و در صفحه توئیتر خود از او انتقاد کرد.

اشک‌های وینیسیوس جونیور در کنفرانس مطبوعاتی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در حالی که بسیاری از ورزشکاران و هواداران از او حمایت کردند، برخی نیز گریه‌های او را نمایشی دانستند. در این کنفرانس مطبوعاتی از وینیسیوس در مورد نژادپرستی و اذیت و آزارهایی که از زمان پیوستن به رئال مادرید متحمل شده پرسیده شد و این ملی‌پوش برزیلی شروع به گریه کرد و گفت: «گاهی اوقات میل به بازی را از دست می‌دهم اما می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم.»

ظاهراً صحبت‌های احساسی این بازیکن ۲۳ ساله برای خوسه لوئیس چیلاورت چندان خوشایند نبود و این دروازه‌بان سابق پاراگوئه‌ای در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نوشت: «سیرک و سرگرمی، خودش اولین کسی است که به رقبا حمله و توهین می‌کند. بزدل نباش، فوتبال متعلق به مردهاست.»

وینیسیوس بارها در اسپانیا قربانی آزارهای نژادپرستانه شده و پس از اتفاقی که در بازی برابر والنسیا در فصل گذشته رخ داد، خشم خود را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرد و اذعان داشت که لالیگا متعلق به نژادپرستان است. او از آن زمان متعهد شد که به مبارزه علیه نژادپرستی در اسپانیا ادامه دهد تا نسل‌های آینده با چنین آزار و اذیت‌هایی روبرو نشوند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    وینسیوس بازیکن خوش اخلاق و ساده ای هست اصلا فیلم بازی نمیکرد،کلا امریکایی جنوبی ها با برزیلی ها بد هستند و خود جوش بر علیه انها هستند،در ضمن چیلایورت فوتبالیس بداخلاق و خشنی بود و
  • فرامرز US ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    با چیلاورت کاملا موافقم اشک های وینیسیوس دروغین و مصداق کامل جو سازی ست شکی نیست که نژادپرستی پدیده ای ست غیر قابل قبول اما چرا تنها دامن وینیسیوس را در رئال مادرید می گیرد؟ او تنها بازیکن سیاه پوست رئال نیست جود بلینگهام رودیگر کاماوینگا شوامنی فرلان مندی داوید آلابا در این تیم سیاه پوست هستند رودریگو همبازی وینیسیوس دو رگه ست چرا هیچکدام از این جو نژاد پرستانه شکایتی نداشته اند ؟ چرا فقط وینیسیوس ؟ غیر از این است که وینیسیوس نود دقیقه در حال جو سازی برای گرفتن امتیاز از داور یا تحریک تماشاگران مخالف است ؟ بعد هم می داند نژادپرستی عذاب وجدان تاریخی اروپاست گریه و زاری در این مورد است که آغاز می شود یک زمانی بله بازیکن سیاه پوست در دنیای فوتبال انگشت شمار بود اما امروز در خیلی از تیم ها یا اکثریت با سیاه پوست هاست یا هر تیمی لااقل چند تایی بازیکن سیاه پوست دارد ساده لوح نباشیم
  • والا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    اون فقط 23 سالشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی