رونالدو یا مسی؟ این بار پیکه بعد از قطع ارتباط، انتخاب می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه تجربه بازی در کنار رونالدو و مسی را دارد و در مصاحبه با کانال یوتیوب جان نلیس یکی از این دو بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌کند.

این بار نوبت جرارد پیکه، ستاره سابق منچستریونایتد و بارسلونا، است تا در مورد بحث دیرینه «لیونل مسی بهتر است یا کریستیانو رونالدو» نظر بدهد. پیکه یکی از معدود بازیکنانی است که به عنوان هم‌تیمی با رونالدو و لیونل مسی همبازی بوده است. این بازیکن اسپانیایی برای مدت کوتاهی با ملی‌پوش پرتغالی در منچستریونایتد هم‌تیمی بود و با مسی در بارسلونا از دوران باشکوهی لذت برد.

مسی با بلند کردن جام قهرمانی جهانی در سال ۲۰۲۲ از رونالدو پیشی گرفت، و پیکه در گفتگو با کانال یوتیوب جان نلیس، در پاسخ به این سوال که آیا این بحث برای همیشه تمام شده یا نه، گفت: «مبارزه آنها در دو دهه گذشته بسیار چشمگیر بود زیرا هر دوی آنها فوق‌العاده خوب عمل کردند. من فکر می‌کنم از نظر استعداد، بدون شک مسی شماره یک است. درست است که کریستیانو خیلی سخت کار و تلاش کرده تا برای کسب مقام اول رقابت کند و بجنگد، اما با نگاهی به کارنامه هر دو من حتما مسی را انتخاب می‌کنم. او نشان داد که حتی در این سن هم می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان رقابت کند. او این را در جام‌جهانی نشان داد.»

مسی معتقد بود که پیکه با صحبت با خوان لاپورتا باعث جدایی او از بارسلونا شد. پیکه در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جام جهانی به مسی تبریک گفته یا نه، گفت: «اوه... نه واقعا. مسخره است اما حقیقت دارد، من ارتباطم با جام‌جهانی را قطع کرده بودم. از زمان بازنشستگی نیاز به قطع ارتباط با فوتبال داشتم، بنابراین هیچ مسابقه‌ای غیر از فینال را تماشا نکردم، و نه کل بازی را. سعی کردم با فوتبال قطع ارتباط کنم، چند روزی به تعطیلات رفتم. چند ماه آخرم در سطح حرفه‌ای سخت بود و واقعا نیاز داشتم که ارتباطم را با فوتبال قطع کنم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ممد IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    عشق فقط دو کلام مسی و کای هاورتس و تمام
    • Amir Ali IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      عالی
  • پلی TR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    یه مسابقه از جام جهانیو خودش میگه ندیدم بعد میاد نظر میده.این اگه تعصب نیست پس چیه
  • حرف حق IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    درجام جهانی مسی چکار کرد همش پنالتی میزد وهمش دیماریا یا آلوارز ویا مارتینز زحمت می کشیدن وگل می زدن ومسی با کمک داور پنالتی میزد وبعدش مسی تو توپ طلا حق بقیه رو می‌خرد و۵و۶ تا ازتوپ طلا ها حق خودش نبود والان باید ۳تا توپ طلا داشت وبعد رونالدو باید توپ طلا ۲۰۱۸مال رونالدو بود والان رونالدو باید ۶تا توپ طلا داشت والان باید رونالدو ۶تا توپ طلا ومسی ۳ تاتوپ طلا داشت ورونالدو توی گل زنی از مسی بهتر است ورونالدو می تونه با دوپا گل بزنه وبا سر گل بزنه ومی تونه با عقب پاش گل بزنه ولی مسی فقط با پای چپ کار می کنه وبهش وابسته والان نباید رونالدو با مسی مقایسه بشه نیمار هم حقش دوتا توپ طلا بود نیمار هم از مسی بهتر به خاطر اینکه نیمار از مسی کوچک ترامار گلش کمتره
    • فرهاد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      آفرین حالا برو مشقتو بنویس
    • یه بنده خدا IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      شما نظر ندی بهتره اصن میدونی توپ طلا بر اساس چیه نظر میدی؟ لطفا وقتی فوتبال بلد نیستی نظر نده افرین گوگولی
  • NAN IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    درود: من همیشه گفتم،بت فوتبال مارادونا هست و تمام،حتی خود مسی هم گفته من یک مارادونا کوچک هستم.ولی بعد از مارادونا مطمئنا مسی بهترین بازیکن تاریخ هست.رونالدو هم انصافا یکی از بهترینهاست.
  • حامد IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    اونی که گفته مسی تو جام جهانی چیکار کرد احتملا جام رو نگاه نکرده که این حرف رو میزنه، گل اول به استرالیا، ومکزیک گل به فرانسه پاس گل اول تو بازی با هلند، پاس گل سوم به الوارز بعد از حرکت و دریبل بازیکن کرواسی گواردیل. حلا پنالتی ها هم به کنار.
  • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    مسی تو کل اون فصل کار خاصی نکرد،ولی تو جام جهانی عالی بود.درکل توپ طلا باید به هالند میرسید،چونکه تو اون فصل از فوتبال اروپا،هالند خیلی عالی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی