نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اوستون اورونوف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ و ازبکستان می رود که بازی با ازبکستان در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی رفت با ازبکستان در حالی که ابتدا دو بر صفر بازی را پیش بود، با نتیجه مساوی ۲-۲ به کار پایان داد، از این رو علاقه مند است در بازی برگشت این حریف محکم را در تهران و در حضور هواداران شکست دهد. تیمی که دو بازیکن از استقلال و پرسپولیس را در ترکیب اصلی دارد؛ یکی اوستون اورونوف و دیگری جلال الدین ماشاریپوف.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که صعود ایران به دور بعدی مسابقات قطعی شده است. نکته قابل توجه اما کری ازبک ها پیش از شروع این بازی است. رادمانوویچ مربی ازبکستان که روز گذشته به جای کاتانچ در کنفرانس خبری بعد ازبازی با هنک کنگ شرکت کرده بود از پیروزی در برابر ایران در بازی پایانی و صدرنشینی در گروه خبر داد و گفت: قبل از ایران به مصاف ترکمنستان می‌رویم. اول باید این تیم را ببریم و بعد نوبت ایران می‌شود. من هم تایید می‌کنم که پیروزی در هر مسابقه هدف تیم ملی ازبکستان است.

شومودوروف بازیکن معروف تیم ازبکستان هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با هنگ کنگ برای ایران کری خواند و گفت: هدف ما پیروزی در مسابقات بعدی است و کسب رتبه اول در گروه فرقی نمی‌کند ایران باشد یا هر تیم دیگر.

این مصاحبه ها بدون شک می تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان تیم ملی و کادرفنی ایجاد کند که با همه انگیزه منتظر دیدار پایانی در برابر ازبکستان باشند و در نهایت با شکست این تیم و صدرنشینی به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    تو بازی رفت افت شدیدی داشت تیم در نیمه دوم و بعد از اون مقابل قطر هم همه دیدن کیفیت لازمه رو نداریم و عملا این خطو نشون بی دلیل نیست.
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    ایران اگه از ترکیبی از جوانان و با تجربه ها به میدان بره قطعا میتونه ازبکستان ببره
  • بی نام NL ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    سبک مبهم و بی دست وپا داشتن بهتر از بی سبکی و سر به هوایی بازیکنا رو دراوردنه ومشخصا هوارو سر بازیکنی خاص ومشخص هوا دراوردن،، از انور هم نهضت سبک و سبک اموزی درست وتعریف کردن واون روتکرار و تمربن کردن ،نهضتی یکپارچه و تعریف شده تو لیگ درست تعریف کردن خبلی بهترازاینه که در زمبن بازیکنا بازی کنن و جای تعبیر و تفسبر سبک تعریف شده ، بازیکنا رو خطاب و در زمین بازیکنا بازی کنن
  • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    ایران مقابل قطر پیروز میشد اگه ترابی در ترکیب بود
  • H.SH IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    ما هیچ نیازی به این بازیکنان بی کیفیت ازبک نداشته و نداریم چون در کشور بزرگ و عزیزم ایران بازیکنان جوان و باکیفیتی هست که ب نام و نشانند که بخاطر زد و بندهایی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد.و بخاطر پول های که در فوتبال هست این بازیکنان بی کیفیت خارجی را می آورند.و این کار باعث می شود این کشور های کوچک کمونیستی پرروشوند. و برایمان روده درازی کنند. ما چقدر بدبخت شدیم . این دست آورد فدراسیون بیمار ماست.
    • رضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      داداش اینکه بازیکنانی جوان با استعدادی داریم درش شکی نیست ولی همین بازیکنانی ازبک توری ایتالیا بازی میکنن و نصف تیمشون لژیونرن همین ماشاریپوف تا قبل از رونالدو توی النصر بازی میکرد
  • حسین IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    تا وقتی قلعه نوعی سرمربی ایران باشه اگه ایران تیمی رو ببره هم با خلاقیت انفرادی بازیکن برده .ازبکستان ایران رو میبره .قلعه نوعی در حد تیم ملی نیست و نبوده با ایشالله و ماشالله تیمی برنده نمیشه
  • محمدعلی فیروزی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    تا زمانیکه پول پرستی پارتی بازی باند بازی در هر کشوری باشد در همه زمینه ها اون کشوردر صراط مستقیم نیست پول چیز بدی هست دزدی همراه با پول است
  • ابواحمد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    ازبکستان تیم رده وهم ترازایران نیست تیم ایران درواقع تیم اول آسیاهست وبازی باامثال این تیم هافقط بنظرم جنبه تدارکاتی یاهمون استفاده از نیمکت نشینان ومهک وامادگی وتمرین هست ومن الله التوفیق
  • ایران IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    احتیاج به این همه هجان نیست، چون ایران از گروه صعود کرده، منطقی به آینده این تیم فکر کند، بازی های بعدی این گروه را با تیم کامل جوان وارد زمین شود و تلاش برای پیروزی کند، اگر ببرد که به اهدافش رسیده، اگر هم ببازد باز هم اولا چیزی از دست نداده بلکه به اهداف میدان دادن به جوانان، و به دست آوردن عیار آنها، در ضمن پاسخ منتقدان داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی