نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: سالیان سال است که مسئولان عالی رتبه ورزش به شکل علنی یا غیر علنی دشمی‌شان با استقلال را بروز داده‌اند و حالا این یک پرده جدید است.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان، حصور حسین حسینی درون دروازه تیم ملی، اوضاع استقلال و شرایط واگذاری این تیم به بانک تجارت اظهاراتی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان در دور برگشت را چطور ارزیابی کردید؟
تیم ترکمنستان در قواره‌ای نبود که بخواهد جلوی تیم ایران بایستد. آنها در آسیا از بحرین و عراق هم پایین‌تر هستند به همین خاطر نمی‌توانستند برای ما شاخ و شانه بکشند. دیدیم در تهران چهار گل خوردند و چند گل نخوردند. در بازی برگشت هم می‌شد بیشتر از این به آنها گل زد. اما به طور کلی این مسابقه برای آمادگی و تمرین تیم ملی خوب بود.

به لحاظ فنی بازی را چطور دیدید؟
بازیکنانی که تعویض شدند کاملاً با انگیزه به میدان آمدند. این فرصت خوبی برای امیر قعله نویی بود تا از بازیکنانی که کمتر استفاده کرده در ترکیب تیم بهره‌مند شود و آنها را هم در شرایط مسابقه بین المللی قرار بدهد.

حضور حسینی در چارچوب دروازه تیم ملی با واکنش‌های ضد و نقیض مواجه شد. برخی این اقدام قلعه نویی را اشتباه و برخی تایید کردند. نظر شما چیست؟
وقتی شنیدم حسینی درون دروازه تیم ملی می‌ایستد خیلی خوشحال شدم. حقش است. او هم تجربه دارد هم در این فصل از شرایط روحی و جسمی فوق العاده خوبی برخوردار است و چندین سال است که برای تیم استقلال بازی می‌کند و حضور در مقابل تماشاگران پرتعداد و بیش از ۷۰ یا ۸۰ هزار نفر را در کارنامه فوتبالیش داشته. بنابراین قطعاً می‌تواند برای تیم ملی فوتبال هم مفید واقع شود.

اینکه سیستم استفاده از دروازه‌بان در درون دروازه تیم ملی چرخشی باشد یا همواره یک نفر بایستد از سوی کارشناسان با نگاه‌های متفاوتی تحلیل می‌شود. نظر شما در این مورد چیست؟
من معتقدم همه دروازه‌بانان حاضر در اردوی تیم ملی باید به تناوب درون دروازه بایستند. قطعاً همه ما دوست داریم بهترین‌ها در مسابقات بین‌المللی درون چارچوب باشند تا از دروازه تیم ملی دفاع کنند آنجا دیگر رنگ‌ها معنی و مفهومی ندارد اما من مخالف حضور یک نفر به صورت مداوم درون دروازه هستم و معتقدم دروازه‌بان‌ها همه باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وضعیت استقلال در آستانه بازگشت به لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خوشبختانه استقلال تا اینجا با شرایط خوبی به پایان نیم فصل اول و در نهایت آخرین مسابقه سال ۱۴۰۲ رسید. این نشان می‌دهد بچه‌ها عزم جزمی برای کسب عنوان قهرمانی دارند اما هنوز مشکلاتی را در خط دفاعی می‌بینیم و متاسفانه اشتباهات فردی گاهی خطرساز می‌شود. در خط هافبک اوضاع بد نیست اما در خط حمله هم ما هنوز یک بازیکن شش دانگ و یا زوج خوبی مثل دیاباته - قایدی یا قایدی - محبی نداریم. این می‌تواند در بازی‌های باقیمانده کمی تاثیرگذار باشد البته قطعاً این‌ها به مشکلات باشگاه هم ربط پیدا می‌کند.

کدام مشکلات؟
همین که جواد نکونام عنوان می‌کند بازیکنانی را می‌خواسته که باشگاه برایش به خدمت نگرفته باعث تاسف است. استقلال و مدیرانش باید تا جایی که می‌توانند هوای چنین مربی خوبی را داشته باشند که تیم را در این شرایط و با این همه مشکلات در صدر جدول قرار داده است. امیدوارم همه این مسائل در نهایت منجر به قهرمانی تیم شود.

در رابطه با مهاجم تمام کننده و بازیکنان سرعتی، نیمکت نشینی‌های مداوم و بازی کم اثر مهرداد محمدی در این ماه ها برای شما سوال برانگیز نیست؟
نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده؟ این دو برادر همواره در تیم ملی و یا باشگاه‌های قبلی‌شان خوب بودند. شاید از نظر بدنی دچار مشکل است. اگر هم در بحث تیمی کارایی نداشته نکونام می‌تواند با تغییر پست از این بازیکن در جاهای دیگر استفاده کند و چنین مهره تاثیرگذاری را از دست ندهد. قطعاً یک مهرداد محمدی آماده می‌تواند تیم استقلال را در فاز هجومی و گل زنی تقویت کند.

در آخر در ارتباط با موضوع واگذاری تیم استقلال به بخش خصوصی و اینکه گفته می‌شود بانک تجارت را برای این تیم در نظر گرفته‌اند چه صحبتی دارید؟
در رابطه با این واگذاری قطعاً کارشناسان اقتصادی باید حرف بزنند اما به هر حال ما هم در این کشور زندگی می‌کنیم و می‌دانیم کدام بانک‌ها زیان‌ده هستند و کدام بانک‌ها سودده. البته از چنین تصمیماتی خیلی تعجب نمی‌کنیم چون در طول سال‌های گذشته پرده های مشابهی در رابطه با پرسپولیس و استقلال بازی شده است. این بار هم تصمیم‌سازی به شکلی دارد رقم می‌خورد که استقلال ضرر کند و این تیم رو به نابودی برود. متاسفم که جایگاه میلیونی تیم استقلال در کشورمان نادیده گرفته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۷
  • سینا NL ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    باز هوچیگری و ننه من غریبم... جمع کنید.. خودتتون از حرکات و رفتار و حرفاتون حالتون بد نمیشه؟؟؟ شما فقط منطق هانی کورده حالیتون میشه.. چک و لگد.. همش توهم دشمن تراشی... چون حکومتی هستید.. فقط حرفای حکومتی میزنید همه دشمن و بد.. فقط شما خوبید..
    • محمود IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      لنگ حکومتی ،تیم خاص= فرافکنی و کوری
  • استقلالی US ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    خدا لعنت کنه کسانیکه دارند با احساسات نزدیک به ۴۰ میلیون استقلالی بازی می کنند گفتیم وزیر عوض میشه بهتر میشه بهتر که نشد بدتر هم شده چرا نمی گذارند انصاری ویا سالمی زاده استقلال بخرند مثل دنیا از چی میترسند
    • سینا NL ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      چند میلیون؟؟؟؟ اموات و آیندگان رو هم حساب میکنید؟؟؟؟
  • هدایت قاسمی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    واگذاری عادلانه #هلدینگ_خلیج_فارس
  • سامان IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    اینکه استقلالیها مدام میگن بازیکن نداریم یکی از جوکهای بزرگ قرنه . کدوم بازیکن استقلال ضعیفه . طبق گفته سازمان بازرسی هرسال گرونترین تیم لیگ رو با جعل امضا و سند و ... میبندین . پرسپولیس 2 سال بدون مهاجم بازی کرد ولی اینقدر اه و ناله نکرد
    • آنتی لنگی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      شماها از بی بازیکنی حرف نزنید و خجالت بکشید پروی د
    • {……..} IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      تمام هافبک های پرسپولیس اندازه کل بازیکنان استقلال با ارزش هستن استقلال بجز دوتا مهاجم چی داره یه مشت هافک که همشون پست دفاعی بازی میکنن وهجومی نیستن
  • اهواز ی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    باوا جمع کنید این همه دارین خرج میکنید به کجا رسیدین فقط هوچیگری میکنید
  • ع IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    به‌جهنم‌که‌استقلال‌نابود‌میشود‌
    • موج آبی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      برو اونجا برنگرد.
    • محمود IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      به گور خواهد برد این ارزو را لنگ و دارو دسته و حامیانش
    • سجاد IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      پرسپولیس هم نابود بشه خیلی عالی میشه
  • حمید IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    این پیشکسوتان بی منطق مقعی نظر می دهند حالت بهم می خوره بابا یکم درک داشته باشید ورو بخار معده نظر ندهید مگه جنگه که یک تیم و میخوان نابود کنند بابا از این اراجیف نخ نما دست بردارید وپیشنهادهای سازنده بدین این چرت و پرت ها چیه از دهان یک پیشکسوت بیسواد در می آید واقعآ مایه تاسف است پیشکسوت امثال حسن روشن و مایلی کهن که واقعیت رو میگن باید پذیرفت
  • احمدبهزادی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    ببینیدمثلا این رشیدی فسیل پیشکسوتشان هست حالا ان عقده ای های روسکوها چگونه اند؟یک بیمارروانی نانندقلعه نوعی را کذاشتن سرمربی تیم ملی که ارنج تیمش براساس باشگاه سابقش شکل می گیرد وفدراسیون تاج پلیدافکارهم که چزحمایت بی چون وچرا ازاستقلال وظیفه دیگرش پایین کشیدن وضربه زدن به رقبای این تیم معلوم الحال درمسابقات لیگ است به کمک کمیته های این فدراسیون نالایق مخصوصا کمیته داوران که درتمام بازی ها مخصوصا دربی حتا به کمک کمک داورویدئویی که دردربی رفت وبرگشت شاهدش بدید.قله نوعی شایسته دیدن بازی های تیم ملی درجایگاه ویژه نیز نیست وخواهیددیدبا این همه سهمیه برای اسیا بعیداست ایران بتواندبا این مربی لمپن بیسوادبه جام جهانی صعودکندواگرصعودکندنیزبا دعا وثنا وبه زورخواهدبودکه بعیدمی نماید.چرا مسئولان وزارت ونعادهای بالاترتا دیرتشده کاری نمی کنندبرای اخراج قلعه نوعی واوردن یکسزمربی شایسته نام جمهوری اسلامی ایران باعث تعجب است.
  • جمشید IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    آقای متوهم ما تو آزادی 5 گل زدیم نه 4 گل باز هم هوچیگری شروع شد شما تو لیگ 21 دست به یکی کردین که حسینی اخراج بشه حالا از او حمایت میکنید شما پیشکسوت ها مثل صابون لغزنده هستین معلوم نیست کدام طرفی هستیید
  • سینا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    یک پدر دو بچه داره یکی رو تو بهترین شرایط بزرگ می‌کنه دومی رو در حد بخور نمیر نگه می‌دارد در کشور اسلامی عدل علی علیه‌السلام کجاست فقط تو کتاب باید بخونیم یا در عمل تو جامعه ببینیم متاسفم برای دست اندرکاران
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    ۲ کلام از مادر عروس بشنو!!!
  • پدربزرگ IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    بحث کردن بایه ادم بی منطق یا یه لونگی کسالت مغز میاره...این واگذاریاگه دشمنی و حب وبغز نداره پس باشگاه بزرگ تاج رو بدین به اهلش.دارایی ها شم بدین به سوگلی حکومتی.با احترام به همه ایرانی های اصیل باشعور و درک وفهم.وسلام
  • پرسپولیسی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    من نمیدونم ستاره ای که جدیدأ روی لوگوی پرسپولیس می‌ذارید مربوط به کدوم قهرمانیمونه مگه قهرمانی در جام حذفی هم مجوز ستاره را میدن که روی لوگوی باشگاه بذارن خواهشأ یکی در رابطه با این ستاره توضیح بده ما هم بدونیم داستانش چیه
  • لـنگی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    فقط میتونم بنویسم فرهاد کجایی دوباره برگردی دیمورتشون کنی غار🤫😅4و8شاید براتون اشنا باشه
    • سید IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      داداش..فرهاد خودش دیپورت و اخراجی هست چهارده تیم دوازدهم هست !!!!!! چطوری پیشکسوت میگه با آبروی چهل میلیون هو ادار بازی می کنند جناب چهار میلیون هست پس پرسپولیس ۷۰ میلیون هوادار دارد !
  • امیر بلوج IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    چون مسولین حاکم بر فدراسیون فوتبال لنگ هستند فقط اون پانزده دقیقه که لنگ قهرمان آسیا شده را قبول دارند اون دو قهرمانی استقلال در آسیا را بر نمی تابند ذکر فکرشان فقط لنگ با این همه امکانات امتیازات باردهی لنگ پانزده دقیقه قهرمانی از شصت سالی از عمرش گذشت آیدایران شد هربارفته جهت.قهرمانی اسیا ابرو ریز کرد دیگه آبروی ندارد این بی ابرو
  • محمدرضا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    بالاخره اس تق یا پر س پولی کدام حکومتی اند ؟ اگر اینگونه است ، نتیجه میگیرم که طرفداران و نهایتا کل مردم حکومتیند !
  • رضا NL ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    پرسپولیسیا عادت کردن به هرچی که معروف میشن تقلید کنن و بیان همونارو بعد از مدتی به بقیه تیما نسبت بدن.سالها حمایت و جام اسنپی معروف که کل تیما صداشون درومده بود و بهش میگفتن حکومتی حالا همونو به استقلال میگن اونم با کمال پررویی با جام اسنپی و سهمیه پنالتیه هر بازی و والیبال بازی کردن ترابی که شده گلر دومشون هنوز طلبکارن.وقتیم خودشون به هوچی گری و سر و صدا و بیانیه معروف شدن باز تقلید کردن و به بقیه گفتن.وقتیم استقلالو میخاستن بدن هلدینگ نفتی اینا هوچی گری و ننه من غریبم بازی دراوردن که مارو میخان بدن تامین اجتماعی ورشکست انقدر ناله گردن و نق زدن که تیمشونو میخان بدن بانک ثروتمند استقلالو بدن بانک ورشکسته.بازم با کمال وقاحت هنوزم زبونشون درازه و صفاتشونو به بقیه نسبت میدن و به بقیه میگن حکومتی هوچی گر و ننه من غریبم.خجالتم که نمیکشید ولی تاثیری رو شناخت بقیه نمیذاره فقط ظاهرا خودتون هیچوقت نه میخاین بفهمین نه از رو برین و ساکت شین
  • فرود IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    جناب خبر ورزشی چرا هواداران لنگی هر بی احترامی دلشان خواست میکنند و شما راحت نشان میدید ولی بقیه یخورده الفاظ بد بنویسند نشان نمیدی.همینجا چندتا لنگی پیام داده چندتا استقلالی ولی فقط لنگی نشون دادی
  • نیکزاد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    تو همونی تو دربی ۶تایی دروازه بان بودی.من دیگه حرفی ندارم
  • نظر IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    انشاءالله 💙 قهرمانه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    کیسه فرافکنی و هوچیگری و عوامفریبی بسه دیگه
  • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    سال ۵۲.چطوری توچارتاخوردی؟
  • رضا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    ننه من غریبم!!!!یک دنیا خرج رودست مملکت میگذارند نتیجه هم هیچ،واقعا این چندصدهزارنفر استقلالی چراباید دوبرابرتیم های میلیونی مثل تراکتور وسپاهان هزینه کنند؟
  • محمدج IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    وقتی تفاوت علی بیروبارقباازعرش تافرش است نبایدحسینی درون دروازه باشد هشداربه قلعه ندعی اگراحمدنوررانیاورد این یک پروسه برای حذف بهترین های پرسپولیس ازتیم ملی است خودت رابرابر۷۰درصدهوا داران قرارنده که باید فرارکنی نفاوت پرسپولیس بااستقلال ۷۰ به ۳۰ بازی برگشت است فقط باید دروا زه راتخته کنند
  • تا همیسه آبی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    اس است ها با لنگی جروبحث نکنید این کلا دنباله حاشیه هستن اگه مرد بودن هستن اون زمان قهرمان اسیا مشدن با الان 💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی