نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که تمرینات استقلال در روزهای گذشته استارت خورده یکی از اعضای کادر فنی به شدت نسبت به وضعیتش گله‌مند است.

«یوسو سسما» مربی بدنساز اسپانیایی تیم استقلال که از ابتدای فصل جاری به عنوان دستیار مورد اعتماد جواد نکونام به تهران آمد همزمان با نداشتن کارت بازی و حضور در حاشیه مسابقات روی نیمکت تیم، این روزها به خاطر یک موضوع دیگر به شدت از باشگاه استقلال گله‌مند است.

از افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال مطلع شدیم «سسما» که در طول این ماه‌ها همواره مسابقات استقلال را از روی سکوها دنبال می‌کرده حالا نسبت به دریافت حق و حقوقش هم از باشگاه ناراضی است.

ظاهرا مبلغی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به حساب اعضای تیم واریز شده برای این مربی اسپانیایی واریز نشده یا مقدار آن طبق توافقات حاصل بین او و باشگاه نبوده است. خبر موثق از اردوی تیم استقلال در ارتباط با سسما این است که او به شدت از وضعیتش ناراضی است و غیبت مدیرعامل در ایران هم موجب شده و نتواند با کسی در ارتباط با مشکلاتش حرف بزند. از این رو احتمال دارد به خاطر این نارضایتی و با توجه به مفاد قراردادش تهران را ترک کرده و به اسپانیا برگردد.

قهر احتمالی مربی بدنساز تیم استقلال در شرایطی کادر فنی آبی پوشان را تحت تاثیر خود قرار داده که این تیم خود را برای دیدار حساس ۱۰ روز بعد مقابل مس رفسنجان در تاریخ هجدهم فروردین ماه آماده می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال روز هجدهم فروردین باید در چهارچوب مسابقات هفته بیست و دوم در تهران میزبان مس رفسنجان باشد. این دو تیم در آخرین رویارویی در جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال مغلوب حریف رفسنجانی شده و از گردونه مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید: جای قلعه‌نویی بودم به حسینی بازی نمی دادم/ بازیکن ۲۴ ساله را به زمین می فرستند، اسمش را هم جوان‌گرایی می گذارند!/ پاکسازی فوتبال باید از خود فدراسیون شروع شود 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مهران IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    حالا مگر استقلال فوتبال خاصی بازی میکنه جز این که یه اتوبوس پارک کنه جلو دروازه اش احتیاج به مربی بدنساز نداره استاد هاشمی نسب هستن😉
  • ... IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    مربی بدنسازشون مثل اسکلته. مطمئنید این مربی بدنسازه.
  • علمدار سینایی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    دیگه اقای خطیر چه بلایی نمونده که سر استقلال نیاوردی بازیکن که تعطیل مربی خارجی هم که رفت بدهکاری گذشته بازیکنا هم مونده از اسیا هم داریم حذف میشیم پس تو چکار میکنی تو این باشگاه این چه مدیریتی هست که تو داری اخه این تیم این باشگاه تا کی باید تاوان ندونم کاری این مدیریران بی تجربه را بده خدایا میشه یک زمانی بیاد که برای یک فصل هم که شده بی حاشیه باشه عمرا فکر نکنم اینجور بشه
  • زیگزاگ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    تا میتونید این تیمو بزنید. بالاخره نوبت هوادار هم میرسه.
  • ع ق QA ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    خوب حوصله ش سر رفته از هوچیگری و جعل آقایون
  • حمیدرضا کازرونی بوشهر دلوار از توابع گورک دژگاه۹۲۵ IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    چرا از دروازبان سپاهان استفاده در بازی آینده باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی