نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مربی پرتغالی به شعارها پاسخ داد؛ هواداران همه چیز را می‌بینند/ به خاطر تیپ و قیافه یک مربی را دوست ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو در مورد شعار طرفداران چلسی صحبت کرد و گفت که هواداران همیشه منصف هستند.

تعدادی از هواداران ناامید چلسی در جریان تساوی ۲-۲ این باشگاه مقابل برنتفورد در لیگ برتر نام ژوزه مورینیو را فریاد می‌زدند. سرمربی پرتغالی که در گذشته دو بار مربیگری باشگاه غرب لندن را بر عهده داشت سکوت خود را در مورد هوادارانی که خواستار بازگشت او به استمفوردبریج هستند شکست و اعلام کرد که به نظرش رفتار هواداران با توجه به شرایط فعلی باشگاه عادلانه و منصفانه است.

مورینیو در گفت‌وگو با فابریتزیو رومانو گفت: «همیشه می‌گویم بهترین چیزی که فوتبال دارد هواداران هستند. زیرا هواداران از فوتبال پول در نمی‌آورند، آنها برای فوتبال پول خرج می‌کنند! گاهی اوقات آنها پولی را خرج می‌کنند که خانواده به آن نیاز دارد و به دلیل علاقه به فوتبال و به ویژه علاقه به باشگاه‌هایشان فداکاری می‌کنند. بنابراین معمولا آنها منصف هستند. وقتی هواداران باشگاه بازیکنان را دوست ندارند یا مربی را دوست ندارند، به خاطر چشمان زیبا نیست، به خاطر تیپ و قیافه نیست. من این شانس را داشتم که فارغ از نتایج، همیشه چیزی برای جشن گرفتن داشته باشم، کاری کردم که طرفداران خاطره خوبی از من داشته باشند، وقتی به آنها متعهد هستید همه چیز را می‌بینند.»

ناکامی آبی‌ها در دستیابی به موفقیت زیر نظر پوچتینو باعث ناامیدی هواداران در استمفوردبریج شده اما بعید است که این باشگاه به این زودی راه خود را از مربی آرژانتینی جدا کند. آنها به نیمه پایینی جدول لیگ برتر سقوط کرده‌اند، اما همچنان شانس دارند تا با قهرمانی در جام حذفی به فوتبال اروپا راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد به ژاوی از سوی دو باشگاه لیگ برتری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جانباز IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    بهترین مربی تاریخ فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی