نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
۲ |
۱
مدافع رئال مادرید: من داعشی نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رودیگر مدافع رئال مادرید درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان شفاف‌سازی کرد.

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید، شکایتی را علیه خبرنگاری به نام جولیان ریشلت به دادگاه برلین ارائه کرده است. دلیل این شکایت، این است که این خبرنگار با استفاده از یکی از عکس‌های رودیگر، او را به گروه تروریستی داعش مرتبط کرده و انگشت رودیگر در این عکس را «انگشت داعش» عنوان کرده است.

این تصویر، تصویری بود که رودیگر به مناسبت آغاز ماه رمضان منتشر کرده بود و همراه با این عکس نوشته بود: « خداوند متعال نماز و روزه ما را قبول کند.» حالا رودیگر د رگفتگو با روزنامه بیلد درباره این عکس توضیح داده: « ژستی که من گرفتم، توحید انگشت نامیده می‌شود. در اسلام، این سمبل وحدت و یگانگی خداست. این ژست در بین مسلمانان دنیا رواج دارد و طبق قوانین آلمان هم ژست مشکل‌سازی نیست.»

ستاره باشگاه مادریدی ادامه داد: «من به عنوان یک مسلمان مومن، به وظایف دینی‌ام عمل می‌کنم و از هر نوع افراط گرایی و اتهامات این چنینی فاصله می‌گیرم. خشونت و تروریسم از نظر من غیرقابل قبول است و من از صلح در دنیا دفاع می‌کنم.»

مدافع رئال مادرید: من داعشی نیستم!

طبق گفته رودیگر، اعضای خانواده او باورهای دینی متفاوتی دارند: « بسیاری از اعضای خانواده من ادیان مختلفی دارند. ما به هم احترام می‌گذاریم و مناسبت‌های مذهبی را با هم جشن می‌گیریم. احترام و مدارا، جزو اصول اساسی خانواده ماست.»

او ادامه داد: « با این عکس این فرصت برای برخی افراد فراهم شد تا پست من را برای تفرقه، به شکلی نادرست تفسیر کنند. به همین خاطر تصمیم گفتم تا بعد از دو بازی دوستانه آلمان، در این باره شفاف‌سازی کنم و به کسی اجازه نمی‌دهم که به من توهین کند و مرا عضوی از داعش بداند. برای همین لازم دانستم تا دراین باره توضیح دهم. این نوعی پروپاگاندا و تفرقه است. من همیشه از خودم در برابر این مسائل دفاع می‌کنم و امیدوارم این شفاف‌سازی به رفع سوءتفاهم‌ها و آشکار شدن حقیقت کمک کند. از فدراسیون فوتبال آلمان هم به خاطر حمایت از من متشکرم.»

بیشتر بخوانید: عکس| الکس فرگوسن افسانه‌ای با اسب میلیون دلاری‌اش در حوالی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی