نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علی پروین هندوانه رو شوت کرد و همه شوکه شدیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود کلهر ستاره سابق پرسپولیس خاطره جالبی از علی پروین در رختکن فاش کرده است.

محمود کلهر بازیکن سابق پرسپولیس خاطره جالبی از بازی‌های این تیم تعریف کرد. کلهر گفت: خاطرم هست از تیم رقیب ۴ بر هیچ جلو بودیم و فیکس بازی می‌کردم و آن زمان به این دلیل که منیزیم و کلیسم و ویتامینی در رختکن نبود بین نیمه هندوانه مصرف می‌شد و بازیکن‌ها اصلا به عشق هندوانه بازی را می‌بردند و وارد رختکن می‌شدند.

کلهر ادامه داد: آخر بازی شل گرفتیم و ۲ تا گل خوردیم و خوشحال از اینکه ۴ بر ۲ بازی را بردیم به سمت رختکن رفتیم. در پایان بازی علی آقا زودتر به رختکن می‌رسید و بازیکن‌ها باید دور می‌زدند و از تونل دیرتر به رختکن می‌رسیدند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: زمانی که خوشحال وارد رختکن شدیم علی آقا هنداونه را شوت کرد و گفت: «اینا اصلا نباید هنداونه بخورند... هیچی به اینها ندهید بخورند... چرا گل خوردید!»

کلر تصریح کرد: آنموقع مثل حالا نبود و تماشاگر می‌آمد بازی پر گل ببیند و توقع هوادار بالا بود و با الان مقایسه کنید که ۴ گل هم بخورند همه چیزشان آماده است. علی آقا این ویژگی را داشت و می‌گفت فقط باید بازی را ببرید و من نمی‌دانم چطوری ولی فقط ببرید.

کلهر با یک خاطره دیگر از پروین ادامه داد: همه مطمئنا این تاکتیک علی پروین را می‌دانند؛ می‌گفت: «تیم حریف در یک ربع بیست دقیقه اول با حضور ۹۰ هزار تماشاگر در استادیوم جو می‌گرفت و آن موقع حمله کنید».

بیشتر بخوانید: تمرین یک‌ساعته پرسپولیس زیر نور/ هواداران هم آمدند

علی پروین هندوانه رو شوت کرد و همه شوکه شدیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شیش۶ IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    دم پروین گرم .پرسپولیس به همین دلیل پرسپولیس و پر هوادارترین تیم ایران و اسیا شد که در همان یک ربع اول بازی همیشه ۳ چهارتا گل به حریفش زده بود .عصطغلال هم این افتخار را داشت که تنها تیمی بود مقابل پرسپولیس مثل بقیه همان نیمه ی اول ۴تایی نمیشد و نهایتش یکی دوتا میخورد .برای همین هم ۶تایی و ۴ تایی شدن کیسه در اذهان مردم مونده .😂😂😂😂😂😂
    • جواد چکش IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      سلام دوست عزیز من از سال 60 که دست چپ و راستم راشناختم طرفدار تیم پرسپولیس شدم و افتخار میکنم اما بیشترین مساوی و باخت پرسپولیس تو دهه 60 و 70 و زمان پروین بود همه تیم‌ها را خوب می‌بردیم با استقلال به مشکل می‌خوردیم مخصوصا بازی‌هایی که زنده یاد پورحیدری مربی بود و عابد زاده گلر استقلال بود
  • diako IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    تاکتیک علی پروین فقط فحش ناموسی به بازیکنان در تمرین و شروع بازی و بین دو نیمه و پایان بازی بوده ، صحبتهای کلهر در مورد ایشون رو یه بار دیگه مرور کنید ، میگه من نمیدونم بایس ببرید چطورشو به من مربوط نیست ، آخه مرد حسابی اگه چطور بردنو گل نخوردن به تو مربوط نیست په مربی میخوان چکار ؟ 😅😅
  • ع ق QA ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    پروین ستاره اول فوتبال ایران بهترین بازیکن تاریخ و بهترین مربی و بهترین پیش کسوت
  • ... IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    فوتبال علی اصغری که میگن همینه: "بازی رو ببرید. نمیدونم چطوری ولی فقط ببرید". قلعه‌نوعی هم دست کمی از پروین نداره. هر دوشون پرمدعا ولی بدون تاکتیک. پروین بدتر از قلعه‌نوعی نکونام بدتر از هر دو تاشون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی