نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
درگیری بازیکنان استقلال بین دو نیمه دربی/ بیرانوند: به استقلالی‌ها خط دادند تا روحیه من را خراب کنند/ حمله هواداران آبی به رحمتی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و پرسپولیس ۵ سال قبل یک جدال بسیار پرحاشیه در ماه فروردین داشتند.

دهم فروردین سال ۹۸ برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس یک روز فراموش‌نشدنی بود. دربی برگشت لیگ هجدهم در حالی برگزار شد که اگر استقلال مسابقه را می‌برد به طور جدی شانس قهرمانی پیدا می‌کرد و البته پیروزیِ پرسپولیس هم فتح لیگ هجدهم را تا حد زیادی برای قرمزپوشان مسجل می‌کرد. دیداری که در نهایت با تک‌گل احمد نوراللهی به نفع پرسپولیس تمام شد و این تیم با اتکا بر همان پیروزی و البته بردهای بعدی توانست قهرمان لیگ هجدهم شود.

اما حاشیه‌های عجیب و غریب آن دربی هرگز از یادها نمی‌رود. پس از گل پرسپولیس و قبل از این‌که نیمه اول به پایان برسد، استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و خیلی‌ها بر این باور بودند که از میان گادوین منشا، ایسما یا پاتوسی، یک نفر ضربه پنالتی را خواهد زد اما ناگهان مهدی رحمتی کاپیتان آن زمان استقلال از درون دروازه خودش را به محوطه جریمه پرسپولیس رساند و با چند نفر از استقلالی‌ها صحبت کرد. لحظاتی پس از وقوع این اتفاق، پنالتی‌زن استقلال عوض شد و فرشید اسماعیلی پشت توپ قرار گرفت! فرشید پنالتی را زد و آن را خراب کرد تا روحیه پرسپولیسی‌ها و البته علیرضا بیرانوند به اوج خود برسد.

بیرانوند پس از پایان آن بازی مصاحبه عجیبی کرد و گفت: بعضی‌ها در مورد شکل پنالتی‌زدن به من حرف‌هایی به بازیکنان استقلال زده و به آن‌ها خط داده بودند طوری به من پنالتی بزنند که روحیه‌ام خراب شود اما خوشبختانه پنالتی گل نشد.

ماجراهای دربی دهم فروردین سال ۹۸ به همین جا ختم نشد چون بین دو نیمه و داخل رختکن استقلال درگیری لفظی پیش آمد و حتی کار فراتر از این هم شد و استقلالی‌ها بین دو نیمه به جای این‌که به تاکتیک‌های وینفرد شفر گوش بدهند، مشغول جدا کردن چند بازیکن از یکدیگر بودند!

پس از این‌که مسابقه پایان یافت باز هم حاشیه دست از سر استقلال برنداشت چون گروهی از تماشاگران استقلال به مهدی رحمتی حمله کردند و او را عامل عوض کردن پنالتی‌زن تیم و باخت استقلال می‌دانستند. فیلم این درگیری لفظی در فضای مجازی منتشر شد و دقیقا از همان بازی تا انتهای فصل رحمتی نیمکت‌نشین شد تا حسین حسینی بازی کند.

ساعتی پس از خاتمه دربی هم باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرشید باقری اخراج شده و حق حضور در تمرینات را ندارد. البته باقری بعدا جریمه نقدی شد و به تمرینات برگشت.

مهدی رحمتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ع ق QA ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    شلوغکاری و توطئه و جعل و انواع دوپینگ وگرنه شش تا خوردن آینه تاریخ باشگاه ابی
  • تلی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    خجالت نمی کشید هرکاری بکنی سایت طرفدار پیروزی نمیتونی حاشیه درست کنی وجلوقهرمانی تاج رو بگیرید این ره که میروید ب ترکستان است
    • علی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      امسال شماقهرمان.خمس مال واجبه.شش سال قهرمانی تازه خمسش عقب هم افتاده....
  • ناشناس خفته IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    سطح استقلال
  • جمشید دهقانی CH ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    فقط یادفرچیپ بخیرتوپ فرستادکره مریخ.
  • مریم بادرسارزاده IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    چرا بیراوند با استقلالی‌ها دعوا کرده😡😡😡😡
  • علی داوودی GB ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    اصلا بیرانوند سطح حرف زدن و رفتار اجتماعیش خیلی پایینه
  • علی داوودی GB ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    بیراوند حرف زدنش و رفتار اجتماعیش خیلی پایینه
  • علی داوودی GB ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    بیراوند حرف زدنش و رفتار اجتماعیش خیلی پایینه
  • علی داوودی GB ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    بیراوند حرف زدنش و رفتار اجتماعیش خیلی پایینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی