نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
۰ |
۰
این ستاره را برای «هو شدن» آماده کردم!
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی مدیریت ذهنی دوناروما در مورد آماده کردن این ستاره برای هو شدن در ورزشگاه میلان توضیح می‌دهد.

نیکولتا روماناتزی مربی مدیریت ذهنی جانلوئیجی دوناروما در مصاحبه با نشریه گاتزتا توضیح می‌دهد که چگونه ستاره ایتالیایی را برای هو شدن در سن‌سیرو آماده کرده و تاکید می‌کند که این بازیکن ۲۵ ساله روسونری را دوست دارد.

دوناروما پس از ترک باشگاه دو بار با تیم ملی در میلان بازی کرد و هواداران میلان هر دو بار او را هو کردند. آنها هنوز ملی‌پوش ایتالیایی را به خاطر پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن با انتقال آزاد در سال ۲۰۲۱ نبخشیده‌اند. دوناروما همچنین در نوامبر ۲۰۲۳ در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با غول‌های لیگ ۱ به سن‌سیرو بازگشت و میلان در آن بازی برنده شد.

روماناتزی گفت: «او پیوند محکمی با میلان دارد و می‌دانستم که واکنش کسانی که شش سال طرفدار او بودند، به او آسیب می‌رساند. من سعی کردم به او بفهمانم که هرچه طرفداران بیشتر عصبانی باشند، عشق بیشتری هم نشان می‌دهند. احساس آنها مانند واکنش کسی‌ست که احساس می‌کند به او خیانت شده است. به او گفتم که مسئولیت کارش را بپذیرد و از این واکنش استقبال کند. این امر به کلی درک او از آن موقعیت را تغییر داد. چیزی که من به مردان می‌گویم این است که جنبه زنانه خود را بیرون بکشند تا خلاق‌تر و انعطاف پذیرتر باشند و حرکات حریف را پیش‌بینی کنند. البته آنها به جناح مردانه با ساختار، نظم، اراده و اشتیاق نیز نیاز دارند. هر دو جناح ضروری هستند.»

دوناروما پس از پایان قراردادش با میلان در سال ۲۰۲۱ به صورت رایگان به پی‌اس‌جی پیوست. او در پنج بازی از شش بازی تحت هدایت لوچانو اسپالتی کاپیتان ایتالیا بود، از جمله آخرین بازی که در سن‌سیرو مقابل اوکراین در سپتامبر ۲۰۲۳ انجام شد.

بیشتر بخوانید: عکس| چاپ اسکناس‌های تحقیرآمیز با چهره ستاره خائن!/ جهنم سرخ در انتظار کاپیتان سابق

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی