نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سرمربی بایرن‌مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا را معرفی کرد؛ بایرلورکوزن!/ دیگر امیدی ندارم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل اعتراف کرد که تیمش از رقابت قهرمانی بوندس‌لیگا خارج شده و به مربی تیم رقیب تبریک گفت.

بایرن‌مونیخ در خانه با نتیجه ۲-۰ از دورتموند باخت تا زنبورها بعد از ۱۰ سال طعم پیروزی در مونیخ را بچشند. بایرن با این شکست ۶۰ امتیازی باقی ماند و فاصله‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین ۱۳ امتیازی شد. دورتموند نیز با ۵۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

توماس توخل شکست در رقابت قهرمانی بوندس‌لیگا را پذیرفت و در صحبت با اسکای آلمان صراحتاً اعتراف کرد: «طبیعی است که دیگر امیدی ندارم. چند امتیاز عقب افتادیم؟ ۱۳؟ بازی از استاندارد بالایی برخوردار نبود. سرعت خوبی نداشتیم، اشتیاق را از دست دادیم.» توخل در ادامه به آلونسو تبریک گفت: «تبریک به بایرلورکوزن. رقابت قهرمانی دیگر تمام شد.»

لورکوزن با وجود اینکه ۸۸ دقیقه عقب بود، در اواخر بازی ۲-۱ هوفنهایم را شکست داد و توخل اعتراف کرد که قبل از حضور در زمین مقابل دورتموند، نتیجه بازی رقبا بر روحیه تیم تأثیر گذاشته بود. «فکر می‌کردیم می‌توانیم دوباره قهرمان شویم. به وضوح شرایط برای ما دشوارتر شده است.»

بایرن با واقعیتِ دور شدن از جام قهرمانی بوندس‌لیگا دست و پنجه نرم می‌کند و در تاریخ ۶ آوریل به مصاف هایدنهایم خواهد رفت و سه روز بعد با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زنبورها طلسم درکلاسیکر را پس از ۱۰ بازی شکستند/ بایرن، قهرمانی زودهنگام را به لورکوزن هدیه می‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی