نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
ماجرای فرار از زندان فاش شد؛ چه کسی وثیقه آلوس را پرداخت کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس که از دسترسی به ثروتش در برزیل محروم است با پرداخت وثیقه ۱ میلیون یورویی از زندان آزاد شد و اکنون مشخص شده که چه کسی این مبلغ را به دادگاه پرداخت کرده است.

دنی آلوس اوایل این هفته بعد از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد. ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل در ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل تجاوز جنسی به یک زن در کلوپ شبانه بارسلونا بازداشت شد و در دادگاهی که در ماه گذشته برگزار شد به ۴ سال و ۶ ماه زندان و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو غرامت محکوم شد. دادستانی هفته گذشته آزادی به شرط وثیقه ۱ میلیون یورویی را تایید کرده بود اما بازیکن از دسترسی به ثروتش محروم است و نتوانست این پول را بپردازد. اما با این وجود، یک میلیون یورو به دادگاه بارسلونا فرستاده شد و آلوس از زندان بیرون آمد.

به گزارش فیستا و موندو دپورتیوو، مشخص شده که یک مجله معروف برزیلی که گزارش‌های خوبی از افراد مشهور در برزیل و همچنین در سطح بین‌المللی ارائه می‌کند، مبلغ وثیقه آلوس را پرداخت کرده و این کار را در ازای یک مصاحبه اختصاصی انجام داده است.

با توجه به شرایط وثیقه، آلوس که پاسپورت اسپانیایی و برزیلی خود را تحویل دادگاه داده، می‌تواند تا سال آینده خارج از زندان بماند. او در حال حاضر در خانه خود در بارسلونا زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی