نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ماجرای فرار از زندان فاش شد؛ چه کسی وثیقه آلوس را پرداخت کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس که از دسترسی به ثروتش در برزیل محروم است با پرداخت وثیقه ۱ میلیون یورویی از زندان آزاد شد و اکنون مشخص شده که چه کسی این مبلغ را به دادگاه پرداخت کرده است.

دنی آلوس اوایل این هفته بعد از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد. ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل در ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل تجاوز جنسی به یک زن در کلوپ شبانه بارسلونا بازداشت شد و در دادگاهی که در ماه گذشته برگزار شد به ۴ سال و ۶ ماه زندان و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو غرامت محکوم شد. دادستانی هفته گذشته آزادی به شرط وثیقه ۱ میلیون یورویی را تایید کرده بود اما بازیکن از دسترسی به ثروتش محروم است و نتوانست این پول را بپردازد. اما با این وجود، یک میلیون یورو به دادگاه بارسلونا فرستاده شد و آلوس از زندان بیرون آمد.

به گزارش فیستا و موندو دپورتیوو، مشخص شده که یک مجله معروف برزیلی که گزارش‌های خوبی از افراد مشهور در برزیل و همچنین در سطح بین‌المللی ارائه می‌کند، مبلغ وثیقه آلوس را پرداخت کرده و این کار را در ازای یک مصاحبه اختصاصی انجام داده است.

با توجه به شرایط وثیقه، آلوس که پاسپورت اسپانیایی و برزیلی خود را تحویل دادگاه داده، می‌تواند تا سال آینده خارج از زندان بماند. او در حال حاضر در خانه خود در بارسلونا زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی