درگیری قلعه‌نویی و ستاره پرسپولیس بر سر مدل مو و ابرو/ وقتی ژنرال یک بازیکن را «شهلا خانوم» صدا زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق باشگاه سپاهان و تیم ملی کشورمان خاطره‌ای جالب را از زمان حضورش در تمرینات زردپوشان اصفهانی بیان کرد.

هاشم بیگ زاده در گفتگوی اخیر خود با جواد کاظمیان خاطره جالبی را از سال‌های حضورش در تیم سپاهان و اخلاق‌های خاص امیر قلعه‌نویی تعریف کرد.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان گفت: « یک روز در تمرین سپاهان، جواد کاظمیان با مدل مویی جدید و متفاوت حاضر شد و آن زمان ابروهایش را نیز کمی مرتب کرده بود که همین موضوع باعث واکنش تند امیر قلعه‌نویی شد. امیر خان به محض دیدن کاظمیان به طعنه ستاره سابق پرسپولیس را در جمع بازیکنان «شهلا خانوم» صدا زد که بلافاصله واکنش تند کاظمیان که را به همراه داشت. البته این واکنش برای امیر قلعه‌نویی غیرقابل پذیرش بود و کاظمیان را  ۳ هفته از حضور در تمرین سپاهان محروم کرد».

نکته جالب اینجاست که امیرقلعه‌نویی پس از گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان ترک عادت نکرده است و به مسائلی مانند مدل موی بازیکنان حساس است. تا جایی که در اردوهای اخیر تیم ملی برخی از بازیکنان جوان مجبور شده‌اند قبل از حضور در تمرین موهایشان را کوتاه و یا مدل آن را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: عکس| خرید جدید استقلال در اردوگاه پرسپولیس دیده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حميد کلاش IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    هم تفکراتش تو فوتبال بکش زيرش هست هم از نظر ظاهر اقاي گوارديولا اکانجي هالند هم بايد کوتاه کنن موهاشون بجاي اين کارها برو يک دستيار روز دنيا با چهارتا بازي روز دنيا نگاه کن شايد اطلاعات فوتباليت يکم خوب بشه
    • بچه خوب IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      معلومه زیاد فوتبال نگاه می کنی یک مشاور هم برای نوشتن متن هایی که می نویسی پیدا کن البته مثل فوتبال دیدنت نباشه ژنرال بی دلیل نشده عزبز
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    خیلی کلاسیک‌ه. دانش فوتبالی هم نداره. فقط ....
  • گروهبان گارسیا: IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    شهلا خانوم قلعه‌نوعیه که ۲۰ ساله داره موهاشو رنگ میکنه. اصلا موی بازیکن چه ربطی به گروهبان گارسیا داره. گروهبان گارسیا اگه تونست دولا شه و نوک انگشتای پاشو ببینه من اسمشو عوض میکنم و بهش میگم گروهبان قندلی. کلا موی هیچکسی به بازیکنی که ۹۰ درصد عمر فوتبالیش مصدوم بوده مربوط نیست. اینو مجتبی جباری همیشه خدا مصدوم بودن و بهش میگفتن دائم المصدوم. باز مجتبی جباری یه مختصر تکنیکی داشت.
    • KiaSorouri IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      آخه تو چی سرت میشه از فوتبال؟!
    • رضا IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      بعضی از این پرسپولیسیا انقدر کینشون شدید و خطرناک شده با خودشونم درگیری پیدا کردن.مدل موی بازیکن اونم قضیه ۲۰،۱۰ سال پیش بوده به مربیش ربطی نداره ولی رنگ کردن موی همون آدم به تو ربط داره؟اینکه بتونه انگشت پاشو ببینه چطور؟به تو ربط داره؟با اینهمه مشکل اومدی داری توصیه اخلاقی میکنی
    • ف دال IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      درود؛ البته که شما مخیر هستید از هر واژه و لقبی به صلاح‌دید استفاده نمائید ولیکن به نظرتون «گروهبان قندعلی» نسبت به «گروهبان گارسیا» شایسته‌تر، کاربردی‌تر، فارسی‌پاس‌دارانه‌تر و حتی خوش‌لحن‌تر نیست؟ ببخشید ها، که دخالت کردم؛ صرفا در حد یک پیشنهاد بود. ارادتمند.
  • عدالت خواه IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    ههههههه...👍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی