نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
۶ |
۵
آقای گل بازی‌های دوستانه استقلال، یک سال پشت خط ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر جوان آبی‌ها مدت‌هاست فرصت بازی در دیدارهای رسمی را پیدا نمی کند

یکی از نکات قابل توجه در استقلال مربوط به شرایط امیرعلی صادقی وینگر تکنیکی و جوان این تیم است. این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی امید و حتی دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان را هم دارد، در بازی‌های دوستانه این تیم گل‌های زیادی به ثمر رسانده و به نوعی آقای گل بازی‌های دوستانه استقلال به حساب می آید. با این حال این بازیکن حتی در یک بازی هم فرصت بازی کردن را پیدا نکرده و نکونام در اکثر بازی‌ها حتی نام این بازیکن را در لیست بازی تیمش قرار نمی دهد.

صادقی آخرین بار در اسفند ماه ۱۴۰۱ و در دیدار مقابل گل گهر دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و بعد از آن دیگر نتوانست برای تیمش به میدان برود. امیرعلی در آخرین بازی دوستانه استقلال هم موفق شد دبل کند و روند گلزنی‌های خود را در بازی‌های دوستانه ادامه دهد. با این حال با توجه به شرایط این فصل استقلال و البته تفکرات نکونام، بعید است او در بازی‌های حساس باقی مانده هم فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند.

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال برای پرونده جنجالی سند رو کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    خب الان بازی دادن بهش توجیه اقتصادی نداره !! اینو با قیمت کم در حد 100 هزار دلار ترانسفرش می کنن به یه تیم از امارات یا ترکیه یا ... بعد برای برگردوندنش میرن 1 میلیون دلار پرداخت می کنند و بالاخره این وسط یه چیزی هم به اعضای هیات مدیره و مربی و منیجر !! و ایجنت و ...میرسه !!! و اگر هم مدیرعامل موفق به برگردوندنش نشه ننه من غریبم بازی در میارن و قهر می کنن !!! بالاخره اینها " منیجر " هستند و و از منیج (manage ) و مدیریت فقط پول درآوردنشو بلدند و مدیریتشون تو پول درآوردن خوبه
  • ماشا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    یه نفر بگوش داش جواد برسونه که ۹۹ درصد ترکیب با شما ولی ما هواداران پرشمار سالیان دور تیم هم یک درصد. چندین فصله که منتظر بازی دادن به امیر علی صادقی هستیم.سالها پیش که فرهاد به اون و سلمانی و حسین زاده با هم بازی داد همه دیدیم که چه رقابت تکنیکی و فوق العاده مثبتی تو هافبک و حمله تیم بوجود میومد. این بچه دیگه باس چکار کنه؟
  • ع ق QA ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    چه القاب مفتی دلتون به همینا خوش
  • نامی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    تو سیستم هشت دو،جایی واسه هافبک خلاق نیست حیف بازیه امیرعلی که داره میسوزه
  • سورنا10 IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    امیرعلی صادقی می‌تونه امیرحسین دیگه ای باشه،اقای نکونام لطفاً از صادقی و مهرداد استفاده کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی