نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
۰ |
۰
هالند بارسلونا را به رئال‌مادرید ترجیح می‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست سابق مدعی است که با بازگشت به نوکمپ شرایط مالی بارسلونا بهبود پیدا می‌کند و می‌تواند هالند را خریداری کند.

در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی منتشر شده مبنی بر این که بارسلونا ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، را جانشین رویایی روبرت لواندوفسکی می‌داند. خوان لاپورتا در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ فوق‌ستاره نروژی را به خدمت بگیرد، مشروط بر اینکه وضعیت مالی باشگاه به اندازه کافی بهبود یابد.

هالند بدون شک یکی از دو شماره ۹ برتر جهان است (در کنار هری کین) و از حضور در منچستر نیز خیلی خوشحال است اما درها را برای انتقال به رئال‌مادرید یا بارسونا نبسته است. به گزارش نشریه اسپورت، بویان کرکیچ معتقد است که اگر هالند باید بین دو غول اسپانیایی یکی را انتخاب کند، انتخابش بارسلونا است.

کرکیچ گفت: «ارلینگ هالند بارسلونا را در اولویت قرار داده است. اگر مجبور باشد بین بارسلونا و رئال‌مادرید یکی را انتخاب کند، به بارسلونا می‌رود.» او همچنین معتقد است که بارسلونا از پس هزینه‌های هالند برمی‌آید: «شرایط بارسلونا رو به بهبودی است، آنها به زودی به نوکمپ بازمی‌گردند و این موضوع باعث بهبود وضعیت تجاری و تبلیغاتی آنها می‌شود، سرمایه‌گذاران جدید می‌آیند و فوتبالیست می‌فروشند و ...»

در حال حاضر خرید هالند برای بارسلونا رویایی دست‌نیافتنی است، اما بسته به وضعیت مالی باشگاه در ماه‌ها و سال‌های پیش رو این موضوع تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا تسلیم نمی‌شود؛ ترکاندن بمب برای حفظ ژاوی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی