نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
رویانیان: بانک‌ها از باشگاه‌داری می‌ترسند/ واگذاری پرسپولیس و استقلال وارد فاز تصمیم گیری عجولانه و غیرقابل‌کنترل و غیراختیاری شده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری پرسپولیس و استقلال وارد فاز تصمیم‌گیری عجولانه و غیر قابل کنترل و غیر اختیاری شده است.

محمد رویانیان درباره موضوع واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها اظهار داشت: اگر بخواهیم فوتبالی حرف بزنیم ما در ۹۰ دقیقه قانونی کار موثری انجام ندادیم و الان در وقت اضافه هستیم. در وقت اضافه باید یک اتفاقی بیفتد و ممکن است مشکل هم باشد. موضوع واگذاری با این سرعت که تکلیف شده است، وارد فاز تصمیم گیری عجولانه و غیر قابل کنترل و غیر اختیاری شده است. بنابراین هر اتفاقی هم ممکن است بیفتد.

وی درباره اینکه آیا به نظرش ورود بانک‌ها به تیم‌داری خوب است؟ گفت: فعلاً چاره‌ای نیست. الان هیچ سازمان و بخش دولتی و خصوصی مالکیت این دو باشگاه را بر عهده نمی‌گیرد. چاره‌ای ندارند. بانک‌ها هم اگر درست کار کنند می توانند این دو باشگاه را درآمدزا کنند. یعنی هزینه‌ای که می‌کنند را دربیاورند و پول از جیب مردم نرود؛ به هر حال پول بانک‌ها هم برای مردم است. بانک‌ باید فعالیتی کند که توجیه اقتصادی داشته باشد. من معتقدم بانک‌ها در شرایط فعلی ترس این را دارند که نتوانند از این دو باشگاه بهره ببرند و برنامه ریزی برای این موضوع ندارند. به بانک‌ها می‌گویم اگر درست کار کنند می‌توانند این دو باشگاه را به سوددهی برساند و حداقل جلوی ضرردهی را بگیرند.

بیشتر بخوانید: تا آخر عمرم پرسپولیسی‌ هستم/ پرس شدم تا به این تیم پیوستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی