نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
صدر جدول گلزنان و گلسازان بدون تغییر ماند/ رحمان و اسدی فرصت داشتند، شهریار و آلوز نه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور و سپاهان در شروع فصل فوتبال در سال ۱۴۰۳ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تراکتور و سپاهان دو تیم بزرگ و پرطرفدار شهرستانی در فوتبال ایران و مدعی اصلی قطب‌های پرطرفدار تهرانی برای قهرمانی در این فصل فوتبال هستند. دو تعقیب کننده جدی استقلال و پرسپولیس در رتبه‌های سوم و چهارم که در جدال رودررو بدون گل مساوی شدند.

قبل از این مسابقه سپاهان با یک و تراکتور تنها با دو مساوی کمترین تعداد مساوی فصل را داشتند و البته که هنوز هم در این زمینه رکورددار هستند. این دو تیم در بیشتر بازی‌های این فصل موفق به زدن گل شده‌اند و با داشتن بهترین گلزنان و گلسازان فصل، کمتر کسی انتظار داشت تقابل رودرروی آنها بدون گل تمام شود.

چهارشنبه شب در زمین مسابقه ۴ بازیکن شاخص فوتبال ایران که در حال حاضر با فاصله در صدر جدول گلزنان و گلسازان هستند، درون زمین حضور داشتند اما از دست هیچ کدام کاری برای تیمشان و برای افزایش رکورد خود بر نیامد. ریکاردو آلوز، مهندس گلساز تراکتوری‌ها نتوانست پاس گل بدهد و رکورد گل‌سازی خود را دو رقمی کند. در دو سوی میدان رحمان جعفری با لباس تراکتور و رضا اسدی و شهریار مغانلو با لباس زرد سپاهان، بازیکنان ۱۰ گله این فصل بودند که در جدال رودرروی دو تیم انگیزه زیادی برای گل زنی و تصاحب صدر جدول گلزنان به تنهایی داشتند.

در این مسابقه و در رفت و برگشت دقیقه ۱۸ رضا اسدی یک تک به تک را خراب کرد و رحمان جعفری در برگشت همان توپ صاحب یک تک به تک خوب شد که آن را از دست داد اما شهریار مغانلو فرصت گلزنی پیدا نکرد تا صدر جدول گلزنان و گلسازان لیگ برتر بعد از بازی بزرگ هم بدون تغییر باقی بماند.

بیشتر بخوانید: ۸۰ هزار عاشق فوتبال در تبریز؛ یک اتفاق غیرمنتظره در آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی