اقدام عجیب و غریب لیزرانداز در تپه‌های مشرف به ورزشگاه تبریز؛ تهدیدها جواب نداد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود تهدید باشگاه سپاهان، لیزر انداز تبریز کماکان به کار خود ادامه داد.

قبل از بازی بزرگ شروع فصل فوتبال در سال ۱۴۰۳ باشگاه سپاهان در بیانیه‌های مختلف روی دو نکته بیشتر از همیشه و بیش از سایر موارد تاکید داشت، اول اینکه بازی با وی ای آر برگزار شود و دوم اینکه اگر لیزر انداز معروف تبریز بخواهد کارش را تکرار کند، سپاهان زمین را ترک خواهد کرد!

البته داستان کسانی که خود را به اشتباه طرفدار فوتبال می‌پندارند و از آزار رساندن به انسان‌ها لذت می‌برند، تنها محدود به ورزشگاه یادگار امام تبریز نیست. تقریباً در تمام ورزشگاه‌های ایران این معضل وجود داشته و هنوز هم دارد، کسانی که به جای تماشای فوتبال و لذت بردن از وقت خود ترجیح می‌دهند با کلی هزینه به آزار بازیکنان درون زمین بپردازند! در این مسابقه و با وجود تمام موارد پیش بینی شده باز هم سر و کله لیزر پیدا شد. در دقیقه ۲۵ و زمانی که سپاهان پشت دروازه تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شده بود، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هر دو مورد حمله لیزر انداز قرار گرفتند.

خوشبختانه تصاویر تلویزیونی نشان داد که ظاهراً جایگاه فرد لیزر انداز پشت دروازه سپاهان است و آسیبی به بازیکنان میهمان نرسید. او هم که متوجه شد کارش بی‌فایده است، دست برداشت و تا آخر بازی دیگر تنها یکی بار دوباره تلاش کرد!

بعد از مسابقه هم که رسانه‌ها گزارش دادند فرد لیزر انداز خارج از ورزشگاه و روی تپه‌های مشرف به مجموعه یادگار امام تبریز مستقر شده بود. فقط یک لحظه تصور کنید چرا باید کسی میلیون‌ها تومان هزینه خرید چنین دستگاهی کند و در سرما و گرما روی تپه‌های بدون حفاظ بنشیند تا صرفاً مزاحم بازیکنان و فوتبال دوستان شود؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کارگر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    باسلام چرا از کسانی که پرچم ترکیه و آذربایجان در ورزشگاه بلند کردند صحبتی نمیکنید.لیزر خطرناکتره یا وطن فروش
    • میلاد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      چون طرفدار تراکتور و یا از مردم تبریز نبودن ، چندتا از عرزاشه بودن
    • ارباب IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      البته که این تعداد تماشاگر مثل خاری در چشمان امثال تو هست
    • حسن بوشهری IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      چرا وقتی که شما ارمنستان غاصب را در ورزشگاه بلند میکردید کسی کاری باهاتون نداشت ما طرفدار آزربایجان نیستیم ما خود آزربایجان و ترکیه هستیم شما هم پرچم افغانستان و تاجیکستان رو بیارید
  • فرهنگ IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    داداش این جا آذربایجان است و جایی که ترکها زندگی می کنند پس معلوم است که ترک هوای ترک رو داه واین به معنای وطن فروشی نیست این هوادا ی است .
    • نعشه باز نباشیم IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      داداش وطن فروشی رو نمیشه روش اسم دیگه گذاشت مثل سیم!!!کش که همیشه سیم!!!کشه ،وطن فروش هم اسمشه وطن فروشه.
  • یاغی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    راجع به کدام وطن صحبت می‌کنید وطنی که دار و ندار مردمش را می‌دزدد و بقیه را هم می‌بخشد به اعراب اگر ایران وطن ماست بس ما هم باید در آن سهمی داشته باشیم که نداریم وطنی که کودکان خودش از گرسنگی در سرما و گرما به جای مدرسه راهی بازار کار می‌شوند تا آبروی پدر و مادر خود را حفظ کنند به جایش کودکان لبنان و سوریه و فلسطین افغانی ها مورد حمایت قرار می‌گیرند ما همچین وطنی را نخواستیم آذربایجان وطن ماست چه آن طرف آراز چه اینطرف آراز ترکیه هم همزبان ماست اسمش روشه ترک یا ترکیه جایی که متعلق به ترک هاست
    • افق IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      خوب چرا از نفت ایران وگاز ایران سهم دعری از باکو بگیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی