نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش قطبی به شایعه بازگشت به پرسپولیس؛ اگر می‌ماندم سال دوم هم قهرمان می‌شدیم +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت او برای هدایت سرخپوشان واکنش نشان داد.

پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر، نام چند سرمربی برای هدایت سرخ‌ها در نیم فصل دوم مطرح شد که یکی از این سرمربیان، افشین قطبی بود. قطبی که سابقه هدایت پرسپولیس و تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد، در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کانادا است اما با این حال صحبت‌های مختلفی در خصوص حضور مجدد او در فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس مطرح می‌شد.

افشین قطبی در گفتگویی در خصوص این اخبار و حواشی گفت: پرسپولیس همیشه خانه مردم است و همیشه خانه من هم بوده. احساسی که من در باشگاه کنار بازیکنان و هواداران داشتم، جو استادیوم آزادی با تماشاگران بهترین روزهای زندگی من است. به همین خاطر فکر می‌کنم اگر سال دوم هم در پرسپولیس می‌ماندم من آن تیم را قهرمان می‌کردم. پرسپولس در قلب من بزرگترین باشگاه دنیا است.

قطبی در خصوص شرایط پرسپولیس افزود: واقعا ناراحت می‌شوم وقتی که جابه‌جایی های سرمربی‌ها را می‌بینم اما در این حرفه این مسائل و آمدن و رفتن ها طبیعی است. من هم همیشه سرمربی‌گری در باشگاه را بیشتر دوست دارم چون به ساختن بازیکن و تیم علاقه‌مندم در حالی که هدایت یک تیم ملی بیشتر صورت مدیریتی دارد و فقط باید بازیکنان روی فرم را انتخاب کنید. اما در نهایت بگویم قلب من برای پرسپولیس همیشه باز است.

بیشتر بخوانید: ناراحتی افشین قطبی از رفتار قلعه‎‌نویی/ برنامه میثاقی دوباره حاشیه ساز شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    یا فراموشی گرفته یا فکر کرده مردم یادشان رفته قطبی جون مگه فصل دوم نموندی ماندی تا آخر فصل ولی سپاهان قهرمان شد دقیقا مثل فصل قبل بازی آخر لیگ بین پرسپولیس و سپاهان بود که سپاهان قبلش قهرمانیش مسجل شده بود ضمنا قهرمانی پرسپولیس عامل اصلیش حمید استیلی بود و بازیکنای خوب و مدیر عامل خوب تیم جناب کاشانی بود و قطبی نقش کمرنگی داشت شک ندارم پرسپولیس بدون قطبی با حمید استیلی هم قهرمان میشد منتهی قطبی زبان باز قهاری بود و البته خالی بند قهارتری بعد فصل دوم رفتی تيم ملی هچی بعد رفتی لیگ ژاپن هچی جناب هم بازی مارادونا
  • علیرضا 3 IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    اقای‌ هچی‌ عزیز‌ حمید‌استیلی‌ که‌ چیزی‌نمانده‌ بود‌ پرسپولیس‌ ببره‌ دسته‌یک‌ مگه‌ یادشریفت‌ نیست‌ درون‌دروازه‌ میثاق‌‌ معمارزاده‌روداشتیم‌ توهربازی‌ حداقل‌۳تامیخوردیم‌ حالا‌مدیریت‌کاشانی‌درست‌امااستیلی‌بچه‌دبستانیها‌هم‌یادشونه‌ تودوفصل‌بعدکه‌سرمربی‌شد‌ چه‌ کرد‌ پس‌ همچین‌هم‌افشین‌ امپراتور‌ هچی‌ هم‌نبوده‌ یانکنه‌شمامهدکودک‌بودی‌ واست‌ تعریف‌ کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی