نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سرمربی بعدی رئال‌مادرید مشخص شد؟/ همه از او حرف می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزارش‌ها حاکی از آن است که نام ژابی آلونسو در رختکن رئال‌مادرید زیاد شنیده می‌شود و اکثر اعضای تیم بر این باورند که سرمربی اسپانیایی از سال آینده به مادرید خواهد آمد.

به نظر می‌رسد که همه چیز دست به دست هم داده تا ژابی آلونسو از تابستان سال بعدی هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد. در میان علاقه شدید لیورپول و بایرن مونیخ، آلونسو عنوان کرد که قصد ترک بایرلورکوزن را ندارد و این موضوع دست لوس بلانکوس برای سال ۲۰۲۵ را باز گذاشت.

کارلو آنچلوتی در پایان سال گذشته قرارداد جدیدی امضا کرد که به موجب آن تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند در سمت خود باقی بماند، اما این امکان نیز وجود دارد که در تابستان ۲۰۲۵ به نفع آلونسو کناره‌گیری کند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این مربی ۴۲ ساله بهترین گزینه برای جانشینی آنچلوتی است و ورود او در سال آینده ممکن است.

به گزارش رلوو، اعضای تیم رئال‌مادرید بسیار در مورد آلونسو حرف می‌زنند. بخش بزرگی از تیم بر این باور است که سرمربی لورکوزن می‌خواهد پس از پایان دوران حضورش در باشگاه آلمانی به مادرید بیاید و به همین دلیل پیشنهاد لیورپول و بایرن‌مونیخ را رد کرد.

کاملا منطقی است که رئال مادرید در سال ۲۰۲۵ به سراغ آلونسو برود. او در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جهان است. مادریدی‌ها در حال حاضر یکی از بهترین مربیان را در تیم خود دارند، اما پایان کار حرفه‌ای سرمربی ایتالیایی نزدیک است و حتی امکان دارد در فصل آینده اعلام بازنشستگی کند. و این موضوع راه ورود آلونسو را هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید: این مرد بهترین جانشین کارلو آنچلوتی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر. IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    عجب...در حالی این روزامیگن بعد انجلوتی الونسو سرمربیه رعال میشه که انجلوتی تا۲۰۲۶ با رعال قرارداد داره.ولی درهرصورت بهترین گزینه واسه سرمرببگری رعال بعد کارلتو همین الونسو هستش
  • حمید IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    من نظرم رو کلوپه
    • امیر. IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      با کلوب هم مشکلی ندارم اماترجیع میدم که الونسو جانشین انجلوتی بشه تو رعال.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی