نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شماره مسی به این ستاره می‌رسد/ هیچکس به این پیراهن «نه» نمی‌گوید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوجوان بااستعداد بارسلونا مانند هر بازیکن دیگری رویای پیراهن شماره ۱۰ را در سر دارد و او همچنین نتیجه بازی با پاریسی‌ها را نیز پیشبینی کرد.

لامین یامال در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا است و این موضوع وقتی جالب توجه می‌شود که بدانیم او تنها ۱۶ سال دارد. این نوجوان یک فصل موفقیت‌آمیز استثنایی را با غول‌های کاتالان سپری می‌کند و در حال حاضر، زمزمه‌هایی از اهدای شماره ۱۰ به او شنیده می‌شود.

آنسو فاتی قبل از ترک بارسلونا و پیوستن قرضی به برایتون شماره ۱۰ را به تن داشت و این شماره اکنون خالی‌ست. لامین یامال به موندو دپورتیوو گفت که دوست دارد این شماره را از فصل آینده به بعد بپوشد، اگرچه می‌داند که این شماره هنوز در اختیار فاتی است. «همانطور که گفتید آنسو شماره ۱۰ است، اما اگر در نهایت از اینجا برود و پیراهن به من برسد باعث افتخارم خواهد بود. هر بچه‌ای رویای این را دارد که شماره ۱۰ بارسلونا باشد. هیچ کس در این دنیا نه نمی‌گوید، اما این موضوع را باشگاه تعیین خواهد کرد.»

یامال در ادامه در مورد لیگ قهرمانان صحبت کرد و حتی نتیجه بازی رفت مرحله یک‌چهارم مقابل پاری‌سن‌ژرمن را نیز پیشبینی کرد. «اشتیاق زیادی دارم. این اولین بازی من در یک‌چهارم نهایی است و واقعا رویای من است. همه ما در فکر بازی چهارشنبه هستیم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان است. می‌دانیم که باید به شیوه خودمان بازی کنیم و بر بازی مسلط شویم. فکر می‌کنم با گلزنی من ۱-۰ می‌بریم!»

شکی وجود ندارد که لامین یامال می‌تواند در بازی بارسا و پی‌اس‌جی تفاوت ایجاد کند. او با اینکه هنوز بسیار جوان است اما استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و با درخششی که از خود نشان داده به مهره کلیدی تیم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: این نوجوان رژیم غذایی مسی را دنبال می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی