نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اعلام آمادگی ستاره لیگ برتری برای اعزام به جنگ؛ اگر کشورم بخواهد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال اعلام کرد که اگر کشورش او را برای جنگ با روسیه فرابخواند حتما فوتبال را رها کرده و به جنگ خواهد رفت.

روسیه در فوریه ۲۰۲۲ جنگ با اوکراین را آغاز کرد و تنش‌های سیاسی در منطقه دونباس به اوج رسید. اولکساندر زینچنکو، ستاره آرسنال، در آن مرحله تصمیم گرفت که به خانه برود و فوتبال حرفه‌ای را متوقف کند اما در نهایت اعضای خانواده او را از این کار منصرف کردند. زینچنکو همچنان آماده است تا در صورت لزوم به این مبارزه بپیوندد. او به بی‌بی‌سی نیوزنایت گفت: «فکر می‌کنم پاسخ روشن است، برای مبارزه خواهم رفت.»

ستاره همه‌کاره آرسنال در مورد اینکه دوستان سابق مدرسه‌اش در خط مقدم هستند اضافه کرد: «درک اینکه به تازگی باهم در یک مدرسه بودیم، در پارک یا در زمین فوتبال بازی می‌کردیم و اکنون آنها باید از کشور ما دفاع کنند، سخت است. نمی‌توانیم تسلیم شویم. می‌دانم که شاید برخی فکر کنند که برای من اینجا در لندن ماندن خیلی راحت‌تر از حضور در اوکراین است. واقعا امیدوارم که این جنگ به زودی پایان یابد. حالا وظیفه من چیست؟ چگونه می‌توانم به کشورم، به مردمم کمک کنم؟ به اوکراینی بودنم افتخار می‌کنم. امیدوارم این جنگ خیلی خیلی زود به پایان رسد تا اوکراین خود را همانطور که واقعاً می‌خواهیم بازسازی کنیم.»

زینچنکو در سال ۲۰۱۶ مدتی را در روسیه با تیم اوفا گذراند، اما اعتراف کرد که دیگر نمی‌تواند با هم‌تیمی‌های آن دوره در تماس باشد. و افزود: «از زمان تهاجم واقعاً تعداد کمی به من پیام دادند و من نمی‌توانم آنها را سرزنش کنم زیرا این تقصیر آنها نیست. نمی‌توانم به آنها بگویم: بچه‌ها، اعتراضات را کنار بگذارید و این چیزها، چون می‌دانم که شاید زندانی شوند.»

بیشتر بخوانید: ستاره اوکراینی از سهمی که در آبادی کشورش خواهد داشت حرف می‌زند؛ به بچه‌هایمان چه بگوییم؟/ زندگی در جنگ شکنجه روحی‌ست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاج کبیر IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    😂😂😂بلوف میزنه
    • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      شما بلوف نزنید برید با اسرائیل جنگ کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی