نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس از تابستان با VAR/ اولتیماتوم فدراسیون به تیم‌های لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال فراوان تمام دیدارهای خانگی  استقلال و پرسپولیس از هفته اول فصل آینده با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد طلسم ورود کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران در حال شکسته شدن است و این قاعده صرفاً شامل حال دربی پایتخت نخواهد شد. هر دو بازی رفت و برگشت استقلال و پرسپولیس در این فصل با استفاده از سیستم VAR برگزار شد و احتمال دارد برخی دیدارهای باقیمانده فصل جاری هم با همین شیوه قضاوت شوند ولی داستان لیگ بیست و چهارم کاملاً متفاوت است. از قرار معلوم طی ۴۸ ساعت گذشته جلسه‌ای میان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار شد و علاوه بر آن، هماهنگی‌های لازم با تلویزیون نیز صورت گرفته است تا از تابستان امسال و همزمان با آغاز لیگ بیست و چهارم حرفه‌ای، سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران به طور وسیع مورد استفاده قرار بگیرد.

همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس

کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی و چند استادیوم دیگر که توانسته‌اند ساختار لازم را برای نصب و تجهیز این فناوری فراهم کنند، مهیا خواهد شد و گر اتفاق عجیبی رخ ندهد به احتمال فراوان استقلال و پرسپولیس از هفته اول لیگ بیست و چهارم در تمام دیدارهای خانگی خودشان که به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، این سیستم مدرن را در اختیار خواهند داشت و ناگفته پیداست که تیم ملی هم در دیدارهای داخل خانه خود از آن بهره‌مند خواهد شد. البته قضیه صرفاً محدود به تهران نیست و تا جایی که مطلع شده‌ایم، از همان هفته نخست یا حداکثر از هفته سوم رقابت‌های فصل آینده سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه‌های یادگار امام(ره) تبریز، فولادشهر و نقش جهان اصفهان، و همچنین فولاد آره نا اهواز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. البته این حداقل استادیوم‌هایی هستند که از این سیستم استفاده می‌کنند و احتمال دارد تا تابستان امسال بر تعداد ورزشگاه‌های مذکور افزوده شود.

اولتیماتوم به باشگاه‌ها

از لیگ بیست و چهارم فراهم کردن شرایط برای نصب و راه‌اندازی وی.‌ای.‌آر در داخل تمام استادیوم‌هایی که میزبان رقابت‌های لیگ برتر هستند، الزامی است و اگر یک تیم لیگ برتری ورزشگاهی را معرفی کند که  زمینه برای اجرای چنین تکنولوژی در آن فراهم نشده باشد، حداکثر تا نیم فصل لیگ بیست و چهارم یعنی زمستان امسال فرصت دارد که یا استادیوم خودش را عوض کند یا با هماهنگی اداره کل ورزش استان  و همچنین صدا و سیما به چنین استانداردی برسد.

بیشتر بخوانید: دربی تهران ۵۶ ساله شد/ چه کسانی در نخستین بازی استقلال - پرسپولیس حضور داشتند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اغو IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    مسخرمون میکنن بخدا اینقدر وعده ی سال دیگه ی وی ای آر ندید کشورای عربی میخندن بهمون بعد میگیم چرا قهرمان آسیا نشدیم با کدام مدیر و کدام برنامه و کدام بودجه و کدام بازیکن و کدام دیدار تدارکاتی و کدام نرم افزار و سخت افزار
    • شاهین IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      وی ای ار نه... اتاق کیسه
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    اووووووووووووووووووفی آرزوی تاجیا داره برآوره میشه حالا از این به بعد لنگیا باید برگردن به قبل از سال 95 و ورود بابا مسعود که سجده شکر کردن واسه بقا تو لیگ، لنگیا دیگه خبری از پنالتی پشت محوطه جریمه، گل آفساید، یا توپ رو از تو دروازه دربیارین داور گل نگیره اینا دیگه بای بای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی