نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دست علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گویا علیرضا بیرانوند به هم‌تیمی‌های خود در پرسپولیس گفته مصدومیت و احساس درد او به تعطیلات نوروزی و اردوی تیم ملی برمی‌گردد.

درد و مصدومیت دست علیرضا بیرانوند مهم‌ترین خبر سال جدید برای پرسپولیسی‌ها بود و این تیم در کورس قهرمانی چند هفته دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس را در اختیار نخواهد داشت.

حالا فرهیختگان مدعی شده: بازیکنان پرسپولیس در صحبت با بیرانوند بعد از گچ گرفتن دستش وضعیت او را جویا شدند و خواستند بدانند که دقیقا از چه زمانی این مصدومیت برای او اتفاق افتاد. بیرو هم نزد همبازیانش قسم خورد که در اردوی تیم ملی در تعطیلات عید از ناحیه مچ دست احساس درد شدیدی کرده و بعد از مشورت با کادر پزشکی تیم ملی به این نتیجه رسیده که چند روزی به دستش فشار نیاورد تا بهبود پیدا کند. بیرو به گفته خودش بعد از اردوی تیم ملی هم در خرم‌آباد برای مداوای دستش به کارهای درمانی خود ادامه داده اما بعد از بازگشت به تهران و حضور در تمرینات متوجه شده که دردش بهبود پیدا نکرده و هر چه فشار می‌آورد بدتر می‌شود. به همین خاطر هم بیرو بعد از مشورت با پزشکان متخصص تصمیم می‌گیرد که دستش را گچ گرفته و به مدت سه هفته در این وضعیت بماند.

بیشتر بخوانید: مصدومیت بیرانوند او را از استقلالی‌ها عقب می‌اندازد/ دستکش طلایی دور از دسترس سنگربان دست‌شکسته!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    فاقد اهمیت.
  • خسروپرویز IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    پس بگو چرا در بازی با قطر زمانی که شیرجه زد دستش رو عقب کشید و توپ وارد دروازه شد برای چه بوده؟ دستش درد میکرده !!! منو باش چه فکرای کردم خدا منو بخاطر قضاوت اشتباهم ببخشه !!! دستت درد نکنه که گفتین دستش درد میکرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی