ستاره باتجربه از نسل جدید یاد می‌گیرد/ آنها به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایلکای گوندوغان اعتراف می‌کند که از نسل جدید نکات خوبی یاد می‌گیرد و آنها به پیشبرد اهداف بارسلونا کمک شایانی خواهند کرد.

ایلکای گوندوغان با تمام آشفتگی‌هایی که در اطرافش وجود دارد، سطح بالای خود را حفظ کرده و سعی می‌کند استانداردهایی را نیز برای بقیه اعضای تیم تعیین کند. داشتن فردی مانند گوندوغان که سال‌ها در اوج فوتبال بوده است، می‌تواند برای اعضای جوان‌تر تیم ژاوی هرناندس عالی باشد. افرادی مانند لامین یامال و پائو کوبارسی از تجربیات ارزشمند و دانش او استفاده خواهند کرد، اما همانطور که هافبک آلمانی به نشریه اسپورت گفت، خودش هم از نسل جوان باشگاه نکات خوبی یاد می‌گیرد.

«نسل متفاوتی است، آنها به شکلی متفاوت رشد می‌کنند و ما در بسیاری از موارد ذهنیت یکسانی با آنها نداریم، اما صادقانه بگویم من نیز از آنها و دیدگاه‌شان یاد می‌گیرم. از اینکه جوانان بدون اینکه زیاد فکر کنند تمرین می‌کنند یا بازی می‌کنند خیلی خوشم می‌آید، مانند لامین یا پائو. آن‌ها می‌روند و بازی می‌کنند انگار که فشار را احساس نمی‌کنند یا به فشار اهمیتی نمی‌دهند. و در واقع باید هم اینطور باشد. به همین دلیل است که آنها فوق‌العاده هستند، زیرا اهمیتی نمی‌دهند. آنها می‌دانند که با استعداد هستند و بازی می‌کنند. زمانی که شانزده یا هفده ساله بودم و من را به زمین مسابقه فرستادند، خیلی نگران بودم که اشتباه نکنم. کمی هم خجالتی بودم، اما ما به این شادابی نیاز داریم و آنها به ما کمک زیادی می‌کنند.»

بارسلونا فضایی را ایجاد کرده که در آن بازیکنان جوان‌تر اجازه پیشرفت دارند و آنهایی که بعد از لامین یامال و کوبارسی می‌آیند می‌توانند از این فضا به عنوان سکوی پرشی برای رسیدن به تیم اصلی استفاده کنند. مطمئناً این اتفاق برای باشگاه کاتالانی امتیاز خوبی است و آنها با تکیه بر همین جوانان می‌توانند در سال‌های آینده به شکوه سابق بازگردند.

بیشتر بخوانید: روزهای استرس‌زای سه تیم لالیگایی در لیگ قهرمانان/ قدرت فوتبال اسپانیا بیش از دیگر کشورهاست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی