نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
۰ |
۰
بنزما سکوتش را شکست؛ به کمک نیاز دارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنزما در عربستان سعودی روزهای خوبی را نمی‌گذراند و عملکردش نسبت به زمانی که در رئال مادرید بوده افت شدیدی پیدا کرده است.

کریم بنزما درباره چالش‌هایی که از زمان پیوستن به الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان با آنها روبروست صحبت کرده است. او از جمله نام‌های بزرگی بود که بعد از کریستیانو رونالدو اروپا را به مقصد خاورمیانه ترک کرد اما در حالیکه رونالدو به راحتی با زندگی در عربستان سازگار شده، بنزما در یافتن ریتم تیم با مشکل مواجه شده است. این بازیکن ۳۵ ساله همچنین چالش‌هایی در خارج از زمین مسابقه داشت که بر عملکردهایش تاثیر گذاشت.

در همین حال، شایعات زیادی از نارضایتی بنزما در جده و تمایلش به بازگشت به اروپا شنیده می‌شود. در میان این چالش‌ها، عملکرد او در زمین با موفقیت‌های گذشته‌اش مطابقت ندارد، به‌ویژه در آخرین فصول حضورش در رئال مادرید که نقشی اساسی در کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان داشت.

به نقل از اسپورت بریف، از بنزما در مورد افت بازی‌اش در الاتحاد سوال شد و او پاسخ داد: «بله چون همان بازی نیست، همان بازیکنان نیستند. من به کمک نیاز دارم. به کسی نیاز دارم که در زمین به من کمک کند. من نمی‌توانم یک بازی را به تنهایی برنده شوم. به بازیکنان دیگر و خیلی چیزها نیاز دارم! اما فرق می‌کند. این اولین فصل من در عربستان سعودی است. امیدوارم این فصل را به خوبی به پایان برسانم.»

بیشتر بخوانید: رونالدو یا مسی؛ بیشترین سرچ گوگل متعلق به کدام فوتبالیست است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی