نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
نگرانی باشگاه ملوان قبل از دیدار با نساجی مازندران/ اسکان تیم داوری در هتل میزبان!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال ملوان به اسکان تیم داوری در هتل محل اقامت نساجی واکنش نشان داد و نگرانی‌اش را از این موضوع اعلام کرد.

تیم‌های نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه وطنی به مصاف هم می‌روند. دربی شمال کشور به دلیل جایگاه دو تیم در جدول از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار است.

اسکان همزمان تیم داوری و تیم میزبان در یک هتل، گلایه باشگاه ملوان را به دنبال داشته است. محمد بادافره سرپرست تیم ملوان در این خصوص گفت: شرایط دو تیم حساس است. نساجی شرایط خوبی ندارد و ما دوست داریم یکی از تیم‌های خوب شمال شرایط بهتری داشته باشد و امیدوار هم هستیم نساجی در لیگ برتر بماند و به جایگاه واقعی خود برسد. در مقابل هم ما تلاش می‌کنیم که خودمان را به رتبه بالاتر برسانیم. در چنین مسابقه حساسی باید برگزار کنندگان نظارت بیشتری داشته باشند و تصمیمات بهتری بگیرند.

وی افزود: آنطور که شواهد نشان می‌دهد، محل اسکان تیم داوری در هتل تیم میزبان است. درک می‌کنیم که این منطقه از لحاظ اسکان دچار محدودیت و کمبود است اما چنین شرایطی برای تیم میهمان شائبه و سؤال ایجاد می‌کند. فقط می‌خواهیم چیزی که عرف، رسم و صلاح است، اجرا شود و هر دو تیم بتوانند در زمین مسابقه با شرایط روانی برابری بازی کنند.

 بادافره با یادآوری لزوم حمایت از داوران فوتبال کشور، عنوان کرد: به سلامت داوران‌مان ایمان داریم و در این مورد تردیدی نخواهیم داشت اما به هر حال نگرانی‌ها برای تیم‌های مختلف پیش می‌آید و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرپرست ملوان گفت: تنها درخواست ما نظارت بیشتر در این بازی است. همچنین امیدواریم داوران که واقعاً قشر مظلوم و سالم فوتبال ایران هستند، در این بازی بیشترین دقت را داشته باشند که عدالت برقرار شود چون هر دو تیم بسیار پرهوادار هستند و این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی