شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
۱ |
۳
خاطره تلخ پرسپولیسی‌ها از بازی با گل گهر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جوان پرسپولیس در بازی رفت مقابل گل گهر به شدت مصدوم شد

پرسپولیس و گل گهر یکی از مهم ترین بازی های این هفته لیگ برتر را فردا در سیرجان برگزار خواهند کرد. دیداری که به خصوص برای پرسپولیسی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و سرخ پوشان برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب برد در این بازی دارند. پرسپولیس هرچند در دیدار رفت مقابل گل گهر با تک گل شهاب زاهدی به برد رسید ولی در آن بازی یک اتفاق تلخ برای پرسپولیسی ها رخ داد.

یاسین سلمانی ستاره جوان پرسپولیس که در این فصل به این تیم پیوست، در دقیقه ۷ آن بازی با مصدومیت شدید مواجه شد و نتوانست به کار ادامه دهد. رباط صلیبی یاسین در آن بازی پاره شد و این بازیکن با استعداد فصل را از دست داد.

سلمانی این روزها دوران آماده سازی خودش را سپری می کند و مشغول درمان مصدومیتش است. سلمانی درحالی فصل را از دست داد که تازه در پرسپولیس و ترکیب این تیم جا افتاده بود و نمایش های خوبی را از این بازیکن تکنیکی دیده بودیم.

بیشتر بخوانید:  تیم گران قیمت لیگ برتر ایران مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    داداشی گلم خیلی خوشحالم که دوباره میتونی برگردی نمیدونی چقدرمنتظربرگشتت بودم خداروشکرمیکنم 🤲که خوب شدی...دوستدارم دارم باپیراهن پرسپولیس بیشترازاین گل بزنی امیدوارم خیلی خیلی زودببینمت وشاهددرخششت باشم 🥺🥺🥺منتظرت توترکیب هستم🥺

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی