نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
۰ |
۱
دریافت جایزه بهترین گلزن لیگ با سبقت از رونالدو +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین به خاطر تعداد گل‌هایش در بایرن مونیخ و تاتنهام مورد تقدیر قرار گرفت.

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، جایزه معتبر بهترین گلزن لیگ دسته اول در سال ۲۰۲۳ را از آن خود کرد. این فوتبالیست ۳۰ ساله در سال گذشته مجموعاً ۳۸ گل در لیگ به ثمر رساند و دستاورد استثنایی او توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به رسمیت شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است. در این آمار ۲۱ گل او برای بایرن‌مونیخ و ۱۷ گل در نیمه دوم فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ برای تاتنهام در نظر گرفته شده است. او در این روند کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه را شکست داد، چراکه هر دو موفق شدند ۳۴ بار در لیگ مربوطه خود گلزنی کنند.

با این حال، در رقابت برای کسب عنوان بهترین گلزن جهان در سال ۲۰۲۳، کین با اختلاف کمی از رونالدو عقب ماند. اسطوره ۳۹ ساله با رکورد ۵۴ گل برای باشگاه و کشورش در صدر جدول قرار گرفت و از رکورد ۵۲ گل کین عبور کرد. مدعیان دیگر در این رقابت کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بودند که هر دو به ترتیب ۵۲ و ۵۰ گل به ثمر رساندند.

افتخارات فردی کین بدون شک قابل ستایش است، اما هدف اصلی او از پیوستن به بایرن مونیخ کسب جام‌های بزرگ بود. از آنجایی که قهرمانی بوندسلیگا دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد، کین و هم‌تیمی‌هایش تمرکز خود را به سمت لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تنها فرصت کسب جام در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ معطوف کرده‌اند. آنها آرسنال میکل آرتتا را در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها در پیش دارند و باید صبر کرد و دید که آیا کین به آرزوی دیرینه خود برای کسب جام دست خواهد یافت یا خیر.

بیشتر بخوانید: هالند بارسلونا را به رئال‌مادرید ترجیح می‌دهد!

دریافت جایزه بهترین گلزن لیگ با سبقت از رونالدو +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی