نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
۰ |
۰
ورزشکار ایرانی با یک حرکت در جام جهانی «المپیکی» شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرمصطفی جوادی به عنوان نفر پنجم رنکینگ انتخابی با نتایج به دست آمده در رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم، جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورد.  

مسابقات جام جهانی تایلند که آخرین مسابقه گزینشی المپیک محسوب می‌شود از عصر امروز شنبه آغاز شد و میرمصطفی جوادی نماینده ایران در وزن ۸۹ کیلوگرم روی تخته رفت.

میر مصطفی جوادی در حرکت اول یک ضرب وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در ادامه از حرکت‌های دوم و سوم انصراف داد. بعد از بازبینی، حرکت اول دوضرب میر مصطفی جوادی که از سوی داوران قبول اعلام شده بود، خطا اعلام شد. جوادی از حرکت‌های دوم و سوم دوضرب انصراف داد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی ۱۰ نفر اول در رنکینگ جهانی حضورشان در المپیک قطعی است و طبق این رده بندی میرمصطفی جوادی و علی داوودی که به ترتیب در جایگاه ششم و چهارم اوزان خود هستند جواز حضور در المپیک را به دست آوردند.

 جوادی بدون آنکه رکورد مجموع در رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری ثبت کند، اولین سهمیه ایران در این رشته را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس قطعی کرد.  

با نتایج به دست آمده رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم جوادی به عنوان نفر پنجم رنکینگ انتخابی المپیک، جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورد. جوادی با رکورد مجموع ۳۸۴ کیلوگرم که در رقابت‌های جهانی ریاض به ثبت رساند، بلیت خود را برای حضور در پاریس نهایی کرد.

بیشتر بخوانید: الهام حسینی به یک شرط به‌ جام‌جهانی وزنه‌برداری اعزام می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی