نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پاسخ نویدکیا به نکونام: جسارت داشتیم و اهل تیکه انداختن و در لفافه حرف زدن نیستم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جواد نکونام در پایان بازی سمت نویدکیا رفت و از بازی دفاعی تیم مس رفسنجان انتقاد کرد اما محرم نویدکیا مدعی شد که تیمش در مقابل استقلال جسورانه بازی کرده است.

محرم نویدکیا پس از تساوی ۲ - ۲ تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی فوق‌العاده جذابی بود. در نیمه اول، استقلال بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های بهتری مخصوصا روی ضربات به سمت چارچوب داشت. باید بگویم در این نیمه استقلال باکیفیت‌تر بازی کرد. در نیمه دوم، اما با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. از آن بازی‌هایی بود که دوست دارم، این‌که موقعیت زیاد باشد و تیم‌ها در لاک دفاعی نباشند و تماشاگران لذت ببرند. بازی عادلانه بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند.

وی افزود: بحث‌هایی درباره استقلال می‌شد که تیمی دفاعی است و... ولی امروز واقعا تیمی هجومی نشان داد و بازی فوق‌العاده بود و امیدوارم تماشاگران لذت برده باشند. چیزی دیگری نمی‌توانم بگویم و فکر کنم همه از بازی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره این‌که از اظهاراتش در نشست خبری قبل از بازی این‌طور برداشت شد که کنایه‌هایی به استقلال زده و اصطلاحا تیکه انداخته است، گفت: من اصلا اهل تیکه انداختن و زدن حرف لفافه نیستم. نکونام دوست خوب من است. شاید دیدگاه فوتبالی‌مان متفاوت باشد، ولی حرف‌های من نظرات شخصی درباره فوتبال و جایی که کار می‌کنم، بود. در سپاهان این سبک را بازی می‌کردم و در مس نیز همان را اجرا می‌کنم. یکی از همکاران شما سوال پرسید که فکر نمی‌کنید این سبک به درد فوتبال نمی‌خورد که پاسخ دادم اگر دنبالم نیامدند خانه می‌نشینم. در مورد کسی صحبت نکردم و دیدگاه خودم را گفتم. تکرار می‌کنم تیمی که صدرنشین است نمی‌تواند فقط دفاعی بازی کرده باشد. این صحبت‌ها برای کسانی است که بحث‌های رقابتی بین چهار تیم بالای جدول را می‌بینند و می‌خواهند برداشت علیه تیم دیگری کنند.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که مس با هدایت او دو بار مقابل استقلال موفق نشان داده و رمز این موفقیت چه چیزی بوده است، تاکید کرد: ما یک مساوی گرفتیم و شاید برنده می‌شدیم که احتمالا بهتر صحبت می‌کردم. نمی‌توان گفت چه رمزی داشتیم و همان بازی که قبلا داشتیم امروز تکرار کردیم. من دوست دارم تیمم جسور و از انتهای زمین بازی کند. این را که دنبال صفر - صفر باشد، دوست ندارم، حتی به قیمت این‌که بازی را از دست بدهم. وقتی هوادار به استادیوم می‌آید، دوست دارم از دیدن بازی لذت ببرد، از جایش بلند شود و موقعیت‌های تیمش یا حریف را ببیند. امروز واقعا کیف کردم چون هواداران استقلال با تمام وجودشان از تیم خود حمایت کردند. به آن‌ها تبریک می‌گویم که سرسختانه به تیم‌شان انرژی و روحیه می‌دهند.

وی راجع به هدف‌گذاری مس در پایان فصل خاطر نشان کرد: ما باید کمی واقع‌بینانه درباره مس صحبت کنیم. من نمی‌توانم چون چهار نتیجه نسبتا خوب گرفته‌ام این‌جا بنشینم و سخنرانی خیلی بزرگی انجام دهم. باید واقع‌بینانه صحبت کنم. تیمم کیفیت خوبی دارد، ولی باید قبول کرد نیم‌فصل اول خوبی را نداشته است. اوایل کار که اضافه شدم حس کردم مسئولان و هوادارانی که دیدم انتظار داشتند تیم را در لیگ نگه دارم و انتظار دیگری نداشتند، اما چون می‌دانستم مس کیفیت خوبی دارد، فکر می‌کنم می‌توانیم رقابت داشته باشیم. باید منطقی کار کنیم تا حداقل در نیمه بالای جدول باشیم. در جام حذفی نیز اتفاقات تأثیرگذار است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به این موضوع که رفتارهای حامد لک و اشتباهاتش متناقض با تیم او بوده است و باعث شد که هواداران استقلال علیه او شعار سر بدهند، اظهار داشت: سعی می‌کنم منطقی جواب بدهم و نمی‌خواهم احساسی درباره بازیکنم حرف بزنم. شاید لک در ظاهر آدم تندی باشد، ولی بچه خوش‌قلبی است. تا وقتی به این‌جا نیامده بودم فکر نمی‌کردم یک انسان می‌تواند این‌قدر خوش‌قلب باشد. یکی دو نفر از هواداران استقلال من را صدا کردند و گفتند ظاهرا لک چیزی گفته است که من عذرخواهی کردم. با لک صحبت کردم و گفت من با هواداران استقلال نبودم و با فرد دیگری بگو مگو کردم، اما اگر حرفی به هواداران زده باشد، من عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: جمله جنجالی نکونام به نویدکیا/ سرمربی استقلال عصبانی زمین را ترک کرد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کیسه IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    جواد نقونام بازی دربی رو یادش رفته که اتوبوس دو طبقه پارک کرده بود
  • سیاووش 1340 US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    آقای نکونام! یک مقدار از حرفهای نویدکیا یاد بگیر، دنبال حاشیه نباش! امروز بازی خوبی بود در نیمه دوم ولی خوب اعتراف کن که بازیکنان استقلال تمام نکردند، به همین شکل مس هم موقعیت داشت ولی به گل تبدیل نکردند. البته بازیکنان ایرانی معمولا تقصیر به گردن نمی گیرند و بیشتر تقصیر را سر داور و زمین و آب و هوا و غیره خالی می کنند!! مرد باشید و بگویید که چرا تک به تک ها و یا دیگر موقعیت ها را از دست دادید؟؟!!
  • ع ق QA ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    اصلا انتظار نداشتیم ستون پنجم های استقلال جدی بازی کنند
  • صادق SG ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    این جواد لالایی و کادر فحاشی گر ش وقتی کم می آورند حتی به شخص با کلاسی و آرامی مثل نوید خان با شخصیت هم لات گر می کنند
  • آرش برهانی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    آفرین بر شربت، نان پدر و شیر مادر حلالت
  • سورنا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    آقای نکونام مشکل از مس نبود بلکه از ضعف دفاعی،نبود وینگر تکنیکی و سرعتی بود ،مهردادمحمدی و ماشاریپوف خوب بازی می‌کردند و تعویضشان اشتباه شمابودکاش از چند بازی قبل تر این دو باهم بازی میکردند،الان مشخص شد به مالکیت و بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند بلکه دفاع خوب و فرصت طلبی امتیازدارد
  • سورنا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    کاش مهرداد محمدی و ماشاریپوف را بیشتر بازی میدادند،بازی خوبی بود فقط نقطه ضعف تیم برعکس بازیهای قبلی در دفاع بود
  • استقلال قهرمان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    به تیم مس و محرم نوید کیا باید تبریک گفت اگر به کسی بر نمیخوره حقیقت اینه که علیرغم اینکه تیم مس ستاره و بازیکن شاخصی ندارد اما در دو بازی اخیری که در مقابل استقلال داشتند نقش محرم از نکونام پُر رنگتر و اثرگذارتر بوده
  • محمد صادق🚩 IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    دمت گرم ، بادشون رو خالی کردی💦
  • چهل و پنج سال مافیای لنگ IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    استقلال بدون بازیکن و با این بازیکنان جوان و گمنام مثل زبیر و جعفر سلمانی و صادقی و فخرالدینی و....واقعا شاهکار کرده ولی در مقابل لنگ حکومتی که در این چهل ساله یه فصل هم نگذاشتن اب در دلشون تکون بخوره.. بدون بازیکن بمونن..!! ۳ جین، ۳ جین بازیکن براشون خریدن و جالبه همیشه همه نالان بودن.!!.عالم و آدم می دونن که لنگ یک تیم سوگلی و حکومتی است و بعد از انقلاب چرا و به چه علت این تیم همیشه باید از همه لحاظ در آرامش و در ثبات باشد ولی استقلال را چهل ساله درگیر حاشیه، تغییرات مدیریتی ،جذب نکردن بازیکن با کیفیت ک ستاره عدم پرداخت پول و امکانات و حمایت نکردن رسانه های حکومتی مثل رادیو و تلوزیون و رسانه ها تا تیم سوگلی حکومتی از غافله عقب نمونه...اگر هم استقلال در یک فصل بخاد به آرامش برسه اجازه نمیدن..مثل چند فصل قبل که نیم فصل تحمل استراماچونی رو نداشتن و فراری دادن و برانکو چهار فصل با ستارهایش حفط شد...خدایا خودت چهل ساله این تبعیض و ناعدالتی رو می بینی..!!
    • کیسه شش سوراخه IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      😂جوان مثل فخرالدینی 😂 چند ساله عزیزم فوتبال می بینی ،برو شش هفت سال پیش بازی کیسه و پرسپولیس را ببین فقط نگاه کن امید جان عالیشاه چه بر سر فخرالدینی جوان آورد😂
    • Ali IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      فرد نادان چون خودش نادان است تصورمیکند بقیه هم مثل خودش هستند ، کمی دانایی ترا نمی کٌشداگر درمورد مافیاکه اینهمه ازش دم میزنی تحقیق کنی تا دریابی که مافیا چگونه ودرچه حالتی وتوسط چه افرادی تشکیل میشود،برای اینکه ملکه ذهنت شود میگویم هر فرد وگروهی درفعالیت خودش که موفق است به دنبال ادامه موفقیت هایش یا موفقیت هایشان هستند واصولا درتمام جهان چنین چیزی که تو میگویی پذیرفته نمی شود ،هرفردی عقل خودش راقبول داردو اصلا از نظرعقلی هیچ فردی نمی پذیرد که تیمی مثل پرسپولیس که موفقیت های پی درپی دارد مافیا شود یعنی میگویند آنهاکه موفق هستند برعلیه خودشان گروه تشکیل دهند وفعالیت کنند ؟می ماند آنها که موفقیتی نداشته اند برای راضی کردن وجدان بیمارخود مافیا تشکیل میدهند وبرعلیه تیم موفق تبلیغ وفعالیت میکنند درست همانند تو ودیگر افراد علاقه مند به تیم استقلال ،چون از موفقیت نصیبی ندارید پس موفقیت خود را در تشکیل گروههایی که فقط خرابی بلدند وبلدیدو نه سازندگی وساختن تا بلکه عقده خودرا کمی خالی کنید که نمی شود چون مانند ریختن نفت وبنزین برآتش است ،هرچه کنیدبه خودکنید گرهمه نیک وبدکنید.
  • علی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    والله بالله تلله استقلال ترکوندتون ولی چه می‌شود کرد که فوتبال همینه 4 تا شوت محمدی و بلانکو و جلالی یکیش تو گل نرفت ضربه های بابایی و فخرالدینی اونجور شد و چندین بار هم بازیکنها چندسانتیمتر کم آوردند. مهم این بود نکونام دست از لجبازی برداشت و ماشا رو جای درست گذاشت. شک نکنید قهرمانیم
    • اشکان IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      به والله که کیسه کش درجه یک هستی😂
  • 6 IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    مهم اینه که هم کیسه رو اوت کردی و هم قشنگ بازی کردی
  • علی US ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    نکونام خیلی بیجا کرده گفته الان در تمام بازی‌ها لیگ از شروع تا بحال تیم مربی د داوری و کل بازیکنان کیسه کش استقلال دفاع اتوبوسی میکنن اونوقت این قلدر پر رو بی هبروی عربده کش ادعا میکنه تیم مقابل دفاعی بازی کرده غلط کرده این یاوه گوی کیسه
    • چهل سال مافیای لنگ IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      لنگی فشاری شدی..؟؟ داری اتیش،می گیری می بینی اسنقلال بدون بازیکن صدره ولی تیم سوگلی حکومتی با این همه بریز بپاش و کمک حکومت دومه..!!
    • Azzurri IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      خبر پرسپولیسی،بارها از تیتر و گزارش یکطرفه و جانبدارانه تون کامنت گذاشتم و هیج کدوم رو صلاح ندونستید،با اینکه نه توهینی و لات بازی کرده بودم نه فحاشی، درج کنید،هرچند احتمال خیلی زیاد اینم درج نمیشه!حالا یه لات که هیچی از فوتبال نمیفهمه و کلا تفاوتی بین توپ ،اونم از هر نوعش با هندونه گرد قائل نمیشه،جملات و کلامتی که نشان از تربیت خانواده محترمش داره کامنت گذاشته، درج کردید!البته جای تعجبی نیست، بالاخره خبر پرسپولیس هستش دیگه!!!!در ضمن من خودم کلا از شخصیت فوتبالی و مربیگری نکونام خوشم نمیاد و همیشه دنبال حاشیه ست،البته کلا ورزش ایران دنبال حاشیه ست!ولی خب دلیل نمیشه یه لا،،،ت سر کوچه ادب خانوادگیش رو به نمایش بگذراره،اونم در محضر خبر پرسپولیسی!یه زمانی بنده آبونمان هر روز همین خبر پرسپولیسی بودم،برا سال‌های متوالی!ولی خب الان چند ساله کلا خرید روزنامه رو گذاشتم کنار و حتی طرفداری از تیم مورد علاقه خودم رو،به خاطر همین حواشی بچه گانه بازیکنان و مربی و غیره!ولی بازم دلیل نمیشه یه ل،،،ات سر کوچه دهنش رو رو به آسمون باز کنه!!!!!
  • ولی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    خوبه دفاعی بازی کردن وگرنه معلوم نبود تیم استقلال چند تا میخورد :))
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    جواد اتوبوسی یا همان جواد چکش با سرو صدا میخواد امتیاز بگیره
  • سیدرضا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    با احترام به محرم اگر بازهم اشتباهات داوری فقط مختص به ما نبود و گل سالم استقلاال مردود اعلام نمیشد دیگه الان کسی برای صدر نشین لیگ اینطور نسخه نمیپیچید ، نسخه هایی که سالهاست جز سرخوردگی چیزی نسیب فوتبال ما در رقابتهای آسیایی نکرده، کار بجایی رسیده که سقف آرزوهای هوادار میشه باختن در فینال و بابت این شکست که روزگاری باعث اخراج بزرگانی چون حجازی و پورحیدری میشد الان جشن میگیرن
  • رسول IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    خوب این فلسفه تیم کیسه ست .انتظار دارن از بازیکنای قدیمی کیسه که مقابلشونبازی میکنن بازی رو شل بگیرن ولی اینجا یه مربی با شرف به اسم نویدکیا هستش که شرف و آبرد رو با هیچ چیزی عوض نمیکنه و برخلاف بعضی ها دنبال هوچی‌گری و سروصدا نیست .انشالله موفق باشی جناب محرم .روزی برسه آدمای هوچی گر از فوتبال برن بیرون و مربیانی مثل نویدکیا روزبروز بیشتر باشن که شاهد فوتبال پاکی باشیم .
  • شایان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    آقای نویدکیا،انسان بزرگ و با شخصیتی هست. الگوی مناسبی برای جامعه فوتبال،مخصوصا مربی ها باشه.
  • جوکر IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    نمردیم و معنی بازیه هجومی رو فهمیدیم تیمی ک مدعی شده هجومی بازی کرده امید گلش ۰/۹۴ بوده 🤔😭🫣🤫🤣😂 شیش تایی‌ها فریاد نمیزنند
  • اشنا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    هم نشان دادی اهل فن هستی هم اهل تیکه انداختن نیستی و پاکی. کی استقلال مثل محرم میتونه داشته باشه الله و اعلم. ولی سالهاست که استقلالیها بد پرورش یافتند همیشه و بیست ساله به داور و رقبا تیکه انداختن بس نیست. کسی استخدام میکنن که فقط حرف مفت بزنه و دیگر هیچ.خدا هم با اینها لج میکنه چون صداقت ندارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی