نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اعتراف تلخ ستاره استقلال؛ مقصر هر دو گل مس رفسنجان من بودم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع استقلال گفت: نتیجه بازی با مس آن چیزی نبود که می‌خواستیم و مقصر هر دو گلی که دریافت کردیم من بودم.

روزبه چشمی پس از تساوی ۲-۲ استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: از هواداران‌مان ممنون هستم که به ورزشگاه آمدند. بازی قشنگی بود اما نتیجه‌ آن چیزی نبود که می‌خواستیم. دو گل خوردیم که مقصر هر دو من بودم و گردن می‌گیرم. بازیکنان ما تلاش‌شان را کردند و بهترین عملکردشان را داشتند و مقصر هر دو گل من هستم. باید امروز با اختلاف برنده بازی می‌شدیم و می‌دانم که این بازیکنان نتیجه امروز را قطعاً جبران می‌کنند.

وی ادامه داد: ۲ بازی در اول هر دو نیمه خوردیم و قطعاً مقصر من بازیکنی بودم که نتوانستم شروع خوبی داشته باشم. تیم ما تا اینجا از جان و دل مایه گذاشته و از این به بعد هم ادامه می‌دهد.

چشمی درباره قضاوت بیژن حیدری عنوان کرد: داوری که ۵۰-۵۰ نبود، صحنه‌های ۸۰ به ۲۰ را هم برای مس می‌گرفت. صحنه گل را ندیدم ولی مطمئن باشید جاهای دیگر بود داور پرچم می‌زد. برای حیدری خیلی احترام قائل هستم و نمی‌شود که در دیداری که ما حمله می‌کنیم هر خطای ۵۰-۵۰ را برای حریف سوت بزند. بارها گفتم که فقط بحث پنالتی و صحنه‌های دیگر نیست، همین که داور با اشتباهش تیم ما را از هجده‌قدم حریف دور کرد درست نبود، توقع ما بیشتر از داوری مانند حیدری است.

مدافع استقلال در واکنش به این موضوع که مساوی مقابل مس آبی‌پوشان را از مسیرش دور نمی‌کند؟ گفت: همه چیز دست خودمان است، ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم ولی در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم. نباید سمت این مسائل برویم و این تساوی را جبران می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی حل شد، گفت: نه، الان وقت حمایت است، هر مسئولی باید حمایت کند و الان وقت بچه‌بازی و مشکلات ریز و درشت نیست. باشگاه و مدیریت از تیم باید حمایت کند، ۸ هفته تا پایان لیگ باقی مانده، مشکلات همچنان هست ولی باید حل و حمایت کنیم. باید مشکلات را تمام کنیم و اگر نمی‌توانند حل کنند بگویند نمی‌توانند تا فکر دیگری کنیم.

چشمی در خصوص مصدومیت مهدی‌پور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که چیزی نباشد. دعا می‌کنم که مصدومیتش جدی نباشد. باید دعا کنیم تا فردا که تکلیف MRI ببینیم چه می‌شود و امیدوارم کمترین مصدومیت را پیدا کند.

مدافع استقلال در خصوص حضور پرشمار هواداران در بازی با مس گفت: نمی‌دانم چرا نباید روز جمعه بازی کنیم. روز اول هفته باید بازی کنیم، این اتفاق کج‌سلیقگی است. فوتبال زیبا باید با تماشاگر باشد. با همین شرایط هم هواداران ما آمدند.

وی در واکنش با ۵ درصد دریافتی، مجموع دریافتی‌شان به ۵۵ درصد رسیده است، یادآور شد: به سمت درصد نرویم، مشکل ما این است که تا یک کار نیمچه مثبتی صورت می‌گیرد همه جا طوری صدایش در می‌آید که کسانی که اینترنت ندارند می‌فهمند چه اتفاقی افتاده است. تیم ما مستحق خیلی کار بیشتر از اینها است.

بیشتر بخوانید: جمله جنجالی نکونام به نویدکیا/ سرمربی استقلال عصبانی زمین را ترک کرد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدطاها IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    روزبه چشمی نیمه اول مخصوصا رو گل اول اشتباه مهلکی داشت امروز اصلا رو فرم نبود سلیمی هم پر استرس و پر اشتباه بازی کرد یعنی یه چیزی در حد فاجعه بود نشون داد در حد و اندازه استقلال نیست سوتیهای عجیبی داد..
  • حميد کلاش IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    مقصر چشمي نيست چشم ادمم ميبينه که مربي که ندونه اين ارمين سهرابيان درحد استقلال نيست گل دومم که سليمي هديه داد مثل بازي با سپاهان وشمس اذر قزوين نکونام مهاجم نميخوات هافبک ميخوات با مدافع امروز هم تعويضهاش افتضاح تيم که تو موقيت بود تعويض کرد اتش تيم گرفت محمدي بلانکو خيلي خوب بودن باباي هماهنک نبود نبايد 3تا تعويض انجام ميداد
  • مسيح IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    چشمي بنده خدا پست اصليش نيست بعد اشتباهي انجام نداد طبق معمول سهرابيان سلطان سوتي وسليمي گل هديه دادن مثل بازي جام حذفي من خودم طرف دار استقلام اين سهربيان اخه درحد ليگ يکم هست که بخوايم اعتراض کنيم چرا تيم ملي دعوت نشده اخه اين چيه اوردن دلالها
  • نوید IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    غیر از شما روزبه افتضاح بود امروز
  • فوتبالی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    در واقع دو تا پاس گل بهشان دادین با اون مربی بی جنبه..فدای سرت
  • علی IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    تیم استقلال هر وقت مساوی کرد یا باخت، بدون شک مقصر داور هست!! آخه میشه باور کرد در شرایطی که استقلال میزبان هست، داور خطاهای 80ب20 رو ب نفع مس رفسنجان بگیره!؟
  • شاهپور IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    بنده خدا شما تقصیری ندارید مقصر بازیکنای مس بودن که گل زدن
  • اسلم بلوچ IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    یک بار نشد این بیاد حرف بزنه و ناله نکنه همیشه بحث داوری هست چرا برای ما پنالتی نگرفت و بازی مساوی شود
  • چوپان دروغگو: IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    تقصیر چشمی نبود. تقصیر تیم مس رفسنجان بود که سرمربیش کیسه‌کش نبود. به خدا شما با سرمربیای خودفروخته کیسه‌کش اینجای جدولید. تیمی که عادت کرده با کمک این و اون (تیمهای کیسه‌ای) نتیجه بگیره ناخودآگاه شرطی میشه و تن به کار و تلاش نمیده. کیسه اگه به خودش و تواناییاش متکی بود سالها حسرت به دل نمیموند. مشکل کیسه اینه که عادت کرده دستشو بگیرن و تاتی تاتی ببرنش بالا. به خدا واقعیتو گفتم و هیچ حب و بغضی تو حرفام نبود. اگه کیسه خودش باشه و خودشو مثل پرسپولیس تنها ببینه قطعا قهرمانیها چرخشی میشد. کیسه سالهاست خودش نیست. سالهاست به خودش و تواناییاش اعتماد نداره. طرفدارای نادون کیسه اگه این چیزا حالیشون بود الان ۸۰۰ تا لایک برام میذاشتن.
    • Melikataji IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      این داستانی که شما میگین برمیگرده به اعتراض استقلالی‌ها به بازی های تارتار مقابل لنگ درسته؟گیریم استقلالیا تبانی میکنن چرا لنگیا نمیتونن جلوی استقلال نتیجه بگیرن؟میتونید از یه چیز اسکی نرید آخه؟درسته الگوتونیم ولی دیگه مغزتونو ندید دست این ادمینای پولی لنگ😂😂مثل اون قضیه که ما می‌گفتیم بابامسعود شمام به کسی که 22 میلیارد پول کالدرونو داد گفتین باباحمید🤣🤣گیریم ما به خودمون اعتماد نداشتیم نتیجه نگرفتیم شما چرا 10 سال تو غار بودینو بعد اومدن بابامسعود یهو اومدید بالا؟😂خوبه طرف داره میگه مقصر من بودم مثل لنگیا نگفته اینا نمی‌خوان ما قهرمان شیم وگرنه هوچیگریتون سر به فلک میکشید .دیگه همه شمارو شناختن نمی‌خواد ادا در بیارید به فکر تیم خودتون باشین😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی