نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مهدی مهدوی‌کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا، ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس چند روز پس از فوت مادرش مصاحبه‌ای احساسی با خبرورزشی انجام داد.

مهدی مهدوی‌کیا در روزهای آغازین سال ۱۳۹۲ عزادار مادر شد و پیراهن سیاه بر تن کرد. موشک ایرانی هامبورگ که آن زمان در پرسپولیس حضور داشت و ماجرای اختلافش با یحیی گل‌محمدی سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخته بود، روز نوزدهم فروردین سال ۳۹۲ طی مصاحبه‌ای اختصاصی و احساسی با خبرورزشی به آخرین روزهای حیات مادرش اشاره کرد.

مهدوی‌کیا در آن مصاحبه گفت: مادرم خدابیامرز بیماری دیابت داشت ولی اصلا مشکل قلبی نداشت. یکباره متاسفانه حالش بد شد و... بعد از این‌که آن اتفاق تلخ افتاد خانواده به این نتیجه رسید که ایشان را در زادگاه خودش دفن کنیم و من هم کاملا مطیع جمع بودم. مادرم بنده‌خدا در خانواده‌ای حضور داشت که همه پرسپولیسی بودند و طبیعی بود که او هم طرفدار پرسپولیس باشد. خیلی دلش می‌خواست پرسپولیس قهرمان شود.

مهدوی‌کیا به ماجرای حضورش در برنامه ۹۰ اواخر اسفند سال ۱۳۹۱ هم اشاره کرد و گفت: چون این برنامه عملا در شب عید پخش می‌شد فکر می‌کردم کسی آن را نمی‌بیند ولی بعد از اتفاقاتی که آن‌جا افتاد فقط خداخدا می‌کردم که مادرم برنامه را ندیده باشد اما متاسفانه آن را کامل دیده بود و بعد از پایان برنامه به من زنگ زد. دقایق زیادی با او صحبت کردم و قسمش دادم که ناراحت نیستم اما اشک‌هایم در ۹۰ دلش را شکسته بود. این را هم بگویم که بعد از آن برنامه دیگر از یحیی گل‌محمدی دلخوری نداشتم و حرف‌هایم را زده بودم. من، یحیی و رضا ترابیان با هم رفیق بودیم و رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم.

خبرورزشی‌گردی| مهدوی‌کیا: اشک‌هایم در برنامه ۹۰ دل مادرم را شکست/ بعد از آن برنامه دیگر از یحیی گل‌محمدی دلخوری نداشتم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    خدا رحمت کنه همه مادران آسمانی رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی