نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان اول پرسپولیس و تیم ملی طی دو سال اخیر ۴ بار در اردو یا بازی‌های تیم ملی مصدوم شده است.

مصدومیت علیرضا بیرانوند بدترین خبر ممکن برای پرسپولیس و هوادارانش بود. علیرضا بعد از اردوی تیم ملی درد شدیدی در مچ دستش داشت و همین موضوع باعث شد تا نتواند به تمریناتش ادامه دهد. وقتی از مچ دست بیرانوند ام آرآی گرفته شد، مشخص گردید که تاندون مچ دست او دچار آسیب شدید شده و علیرضا نمی‌تواند در چند بازی برای تیمش به میدان برود. هرچند پزشکان تیم ملی معتقدند مصدومیت علیرضا ربطی به تیم ملی ندارد و او در تمرینات پرسپولیس مصدوم شده، پرسپولیسی‌ها به شدت معتقدند که بیرانوند در اردوی تیم ملی آسیب دیده و مسئولان تیم ملی را متهم به عدم صداقت می‌کنند.

در خبرورزشی سیر تا پیاز ماجرای مصدومیت بیرانوند را نوشتیم و گفتیم که هرچند بیرانوند قبل از اردوی تیم ملی احساس درد می‌کرد، ولی در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدومیتش تشدید شد و حتی این موضوع را به اطلاع مربی گلرهای تیم ملی و کادر پزشکی رساند. نکته عجیب ماجرا اینجاست که بیرانوند به طرز عجیبی در چند وقت اخیر در اردوها و بازی‌های تیم ملی مصدوم شده و تقریبا در ۲ سال اخیر او ۴ مصدومیت سخت را در تیم ملی تجربه کرده است. گویا بدشانسی‌های بیرانوند در تیم ملی تمامی ندارد و او مدام در بازی‌های تیم ملی مصدوم می‌شود. ماجرا از اولین بازی تیم ملی در جام جهانی شروع شد و علیرضا در همان دقایق ابتدایی دیدار مقابل انگلیس و بعد از برخورد با مجید حسینی از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و نتوانست به کارش ادامه دهد.

مصدومیتی که به شدت به ضرر تیم ملی شد و تیم ما در آن بازی کذایی ۶ گل از انگلیس دریافت کرد. مصدومیت دوم چند ماه بعد و در فینال تورنمنت کافا اتفاق افتاد. این بار یک یار خودی بیرانوند را مصدوم کرد و فک علیرضا شکست. در همان دقایق ابتدایی بازی با ازبکستان و روی یک توپ ارسالی، برخورد سر سعید عزت اللهی با فک بیرانوند باعث شکستگی فک بیرانوند شد و علیرضا بلافاصله بعد از بازگشت به ایران مجبور شد فکش را جراحی کند. عملی که باعث شد تا بیرانوند دیرتر به تمرینات پیش فصل پرسپولیس اضافه شود و او را برای چندین هفته از تمرینات دور کرد. مصدومیت سوم بیرانوند در طی دو سال اخیر در بازی دوستانه مقابل بلغارستان به وجود آمد و او وقتی قصد داشت یک پرتاب بلند انجام دهد، دچار کشیدیگی کشاله ران شد و چند روز نتوانست تمرین کند.

این مصدومیت در آستانه تقابل جذاب با النصر و رونالدو بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند علیرضا تقابل مجدد با رونالدو را از دست داده است. با این حال بیرانوند هر طور که بود خودش را به بازی رساند و مقابل رونالدو به میدان رفت. ۴ مصدومیت شدید طی کمتر از ۲ سال موضوع عجیبی است که برای هر فوتبالیستی اتفاق نمی‌افتد. با این حال بیرانوند در تیم ملی پشت سر هم دچار مصدومیت می‌شود و بدشانسی دست از سر او برنمی‌دارد. حالا دوباره بیرانوند در حساس‌ترین مقطع فصل مصدوم شده و نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی‌های حسای پیش رو همراهی کند. موضوعی که حتی ممکن است به قیمت از دست رفتن جام برای پرسپولیسی‌ها تمام شود و آن‌ها در غیاب بیرانوند نتوانند امتیازات لازم را به‌دست بیاروند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی