نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
۱ |
۲
پرسپولیس شبانه به تهران برنمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان پرسپولیس پس از جدال با گل گهر به سوی تهران پرواز نمی‌کند.

طبق عرف رایج در فوتبال ایران به ویژه از زمانی که ‌تیمها برای مسافرت‌های داخلی خودشان سراغ پروازهای چارتری رفته‌اند، بلافاصله پس از پایان مسابقه زمینه برای بازگشت آنها فراهم می‌شود تا هزینه کمتری را بابت مسافرت خودشان بپردازند و یک شب اضافه در خانه حریف پول هتل ندهند ولی ظاهراً شرایط پرسپولیس هنگام سفر به سیرجان کاملاً متفاوت شده است و قاعده مذکور رعایت نخواهد شد.

بر اساس خبری که شنیدیم، پرسپولیسی‌ها پس از پایان بازی به سوی تهران پرواز نخواهند کرد و هماهنگ شده تا حوالی ظهر دوشنبه برگردند. قبلاً این بحث مطرح بود که به خاطر تعمیرات فرودگاه سیرجان، پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند شبانه به سوی تهران پرواز کنند و حتماً پروازشان باید در روز انجام شود ولی عوامل فرودگاه سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تایید اینکه پرواز پرسپولیس روز دوشنبه انجام خواهد شد، تاکید کردند قضیه هیچ ارتباطی به فرودگاه نداشته و آنها مشکلی برای سرویس دهی نداشتند اما به دلایل دیگری کاروان قرمزپوشان پایتخت روز دوشنبه به تهران باز می‌گردد.

به این ترتیب اگر همه چیز در دقیقه ۹۰ دستخوش تغییر نشود، پرسپولیس امشب در سیرجان ماندگار خواهد شد و فردا به تهران می‌آید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    پیسپولیس هیچ وقت برنمی گردد🤣🔥⭕️🍅🤣منحل می‌شود وتبدیل به رب گوجه طبیعت می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی