نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
رئال‌مادرید بمب دوم را هم می‌ترکاند/ زوج هالند – امباپه در خط حمله کهکشانی‌ها؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند همچنان به رئال مادرید فکر می‌کند و برای سال ۲۰۲۵ به بعد برنامه ویژه‌ای در سر دارد.

با وجود اینکه پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان پیش رو قطعی به نظر می‌رسد اما یک نام بزرگ دیگر نیز همواره به این تیم نزدیک بوده و او کسی نیست جز ارلینگ هالند.

اخبار مختلف از مدتها قبل در مورد علاقه رئال به جذب هالند و علاقه خود این بازیکن برای پیوستن به مادرید وجود داشته هرچند که حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید شاید روی تصمیم مهاجم گلزن منچسترسیتی تاثیرگذار باشد.

روزنامه آ آس در این مورد نوشته هالند برنامه داشت که در سال ۲۰۲۵ به سفیدهای مادرید بپیوندد، یعنی بعد از سه سال بازی زیر نظر پپ گواردیولا. با این حال هالند وتیم مشاورش تردید دارند که رئال بتواند بدون نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا از پس دستمزد همزمان امباپه و هالند بربیاید.

با این وجود در این گزارش اشاره شده که ستاره نروژی همچنان پیوستن به رئال را در ذهن خود دارد و در عین جال مدیر برنامه او رافائلا پیمنتا به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی برای بعد از سال ۲۰۲۵ است اما با این شرط که بند فسخی در قرارداد او گنجانده شود که برای تیمی مثل رئال مادرید قابل پرداخت باشد. هالند و پیمنتا تمایل دارند که خودشان روی سرنوشت این بازیکن کنترل داشته باشند اما بعید به نظر می‌رسد که سیتی حاضر باشد قرارداد این بازیکن را تمدید کند و مبلغ فسخ او را بالا نبرد.

تا اینجای کار، اینده هالند بستگی زیادی به آینده گواردیولا دارد. اگر این مربی قرارداد خود را که تا سال ۲۰۲۵ است با سیتی تمدید نکند تصمیم هالند نیز برای ماندن عوض می‌شود.

رئال مادرید از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارد و حتی توانایی خرید همزمان هالند و امباپه را دارد اما برای این کار باید دست به فروش چند بازیکن خود هم بزند تا از نظر قوانین مالی به مشکل برنخورد.

بیشتر بخوانید: شیطنت‌های عجیب و غریب هالند در سیتی؛ از آهنگ معروف انریکه اگلسیاس تا درخت بونسای/ انرژی بچه‌غول به آبی‌آسمانی‌ها منتقل می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عشقپولیس IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    عشق=هالند
  • شایان IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    باشه راست میگی
  • دکتر نعمتی اصل IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    رئال توانایی خرید هر بازیکنی رو داره چه امباپه چه هالند همشون آرزوی بازی در رئال دارن. باید شرایط با سیاست های باشگاه‌ رئال سازگار باشه.رئال هیچ موقع دستمزد زیاد قبول نمیکنه بده . امباپه که بازیکن رئال هستش اگه هالند هم بیاد همزمان چندین فوق ستاره دستمزد بالایی میطلبه که رئال قبول نمیکنه.همزمان بلینگهام وینیسیوس امباپه هالند رودریگو آندریک والورده کاماوینکا شوامنی آلفونسو دیویس و ...اینا دست مزد میخوان که رئال نمیده.
  • امیر IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    منچستر می بازد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی