نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
تلخ‌ترین اتفاق برای بیرانوند/ سنگربان تیم ملی بازی پرسپولیس – سپاهان را از دست می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بزرگ‌ترین غایب پرسپولیس در دیدار نفسگیر هفته بیست و دوم در سیرجان، علیرضا بیرانوند بود که البته با پیروزی سرخپوشان تهرانی به اتمام رسید.

اغراق نیست اگر بگوییم تقریبا تمامی‌اخبار روزهای اخیر فوتبال ایران در رسانه‌ها و فضای مجازی تحت تأثیر مصدومیت و گچ گرفتن دست علیرضا بیرانوند بوده است.

اخبار متنوعی نیز در این رابطه به گوش می‌رسد؛ برخی مدعی هستند این مصدومیت حداقل ۳ هفته علیرضا بیرانوند را از ترکیب اصلی پرسپولیس در مسابقات رسمی این تیم دور می‌کند.

در واقع پرسپولیسی‌ها امیدوارند ۳ هفته حداکثر دوره غیبت بیرانوند باشد و حتی دوست دارند این گلر ملی‌پوش زودتر از ۳ هفته نیز برگردد که بسیار بعید به نظر می‌رسد. برخی دیگر که اغلب شامل رقیبان پرسپولیسی‌ها می‌شود بسیار خوشبین هستند که غیبت گلر ملی پوش مدافع عنوان قهرمانی، ۶ هفته به طول انجامد!

دسته‌ای هم در این میان وجود دارند که امیدوارند غیبت علیرضا بیرانوند ۴ هفته باشد و او به بازی بزرگ و حساس هفته بیست و پنجم نرسد! این دسته بدون شک هواداران تیم سپاهان هستند که دیدارهای یکی، دو دهه اخیر آنها با پرسپولیس بسیار حساس و حتی جنجالی شده است.

گرچه زمان دقیق برگزاری رقابت‌های هفته ۲۴ به بعد لیگ فصل جاری (از جمله هفته ۲۵) هنوز اعلام نشده اما سپاهانی‌ها بدشان نمی‌آید در دیدار حساس دو تیم، اوسمار ویرا، گلر ملی پوش خود را در اختیار نداشته باشند.

دیداری که اهالی فوتبال از آن به عنوان ال کلاسیکوی فوتبال کشورمان یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: امیررضا رفیعی؛ جانشین بیرانوند که به تیم ملی رسید اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیشنهاد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    پرسپولیسی ها الان میان اینجا و برای خودشون تره خرد میکنند و هندونه زیر بغل میذارند. این جماعت خودراضی لیاقت بیشتر ازاین ندارند. ( در پرانتز بگم که در همین مدت تراکتور ۷ تا گل دیگه میخرند)
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    امسال از قدم نحس قلعه نوعی پرسپولیس خیلی از تیم ملی ضربه خورد پورعلیگنجی یاسین سلمانی و حالا هم بیراوند و کمی دورتر و همین اواخر ترابی
  • فرامرز IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    امیر رضا رفیعی با دو نمایشی که در بازی با ذوب‌آهن و به خصوص گل گهر نشان داد نوید یک دروازه بان بزرگ را در آینده نچندان دور را به پرسپولیس و تیم ملی را داد پس بدون تعارف از نبودن بیرانوند پرسپولیس ضربه ای نخواهد خورد شک نکنید تیم های فوتبال ایران هرگز از اعتماد کردن به جوان ها لطمه ندیده است ضمن احترام به بیرانوند باید به رفیعی دل بست و به آینده او امیدوار بود
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    حساب کن بقیه تیم های ایران چقدر حقیر و ذلیل هستند که موفقیتشون در گرو مصدومیت بازیکن تیم حریفه!!
  • سیدرضا IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بزرگترین اشتباه بالو پر دادن بیجا به بازیکنهای جوون هست که باعث میشه خیلی زود هنوز غوره نشده احساس مویز بودن کنن و هنوز دوپله بالا نرفته گمان ببرن به سقف رسیدن . رفیعی فقط بخاطر دفع یک موقعیت گل اینطوری بزرگش میکنین؟
    • فرامرز IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      سید بزرگوار اسفند 65 عابد زاده بیست ساله رو کمتر کسی می شناخت اما در بازی با ایران و کویت این قدر نمایش خوبی داشت که شد عابدزاده . خدابیامرز ناصر خان حجازی با شجاعت رایکوف در سن بیست سالگی فیکس تیم ملی شد و امروز نامش این قدر بزرگ شده و...نقل تنها یک حرکت رفیعی نیست اما کلا در همه دنیا انگیزه بازیکن جوون این قدر می تونه باعث تضمین آینده فوتبال ملی و باشگاهی بشه پس باید بهشون پر و بال داد به قول مرحوم دهداری در فوتبال ایران فرق بازیکن تنها شش ماه تمرینه کما این که وقتی اون خدابیامرز کلی بازیکن جوون و گمنام به تیم ملی اضافه کرد سال ها تیم ملی از این بازیکن ها تغذیه شدند باور کن زرینچه سرخاب و... بازیکن هایی بودند که از تیم ملی مطرح شدند نه از باشگاه به تیم ملی پس این موضوع بازهم می تونه تکرار بشه البته منوط به شجاعت مربیه که متاسفانه مربیای ما معمولا شجاع نیستند
  • وحید IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    خبرورزشی مخرب روحیه پرسپولیس کارشو شروع کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی