نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
هفته تلخ گلرها بازهم قربانی گرفت/ ۵ نفر باعث شدند دیگر کسی سراغ علیرضا حقیقی نرود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا اخباری هم مثل حسینی و لک سال جدید شمسی را با یک اشتباه بزرگ آغاز کرد.

در تمام سال‌های اخیر محمدرضا اخباری پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده و حتی فرصت بازی در تیم ملی را هم پیدا کرده است. کاپیتان تراکتور در ابتدای این فصل به گل گهر آمد، با این امید که بتواند در فضای جدید شرایط خود را بهتر کند.

فوتبال ایران درون دروازه بازیکنان خوبی در این نسل دارد. علیرضا بیرانوند که این سال‌ها فیکس تیم ملی بوده و پیام نیازمند و سیدحسین حسینی هم با بازوبند کاپیتانی سپاهان و استقلال همیشه مدعی هستند. جانشین خود اخباری در تراکتور یعنی پورحمیدی این سال‌ها در لیگ همواره بیشترین کلین شیت‌ها را داشته و خود اخباری هم که هست. همین پنج نفر باعث شدند دیگر کسی سراغ علیرضا حقیقی یا رشید مظاهری رود و دو دروازه‌بان تا چند سال پیش همیشه مدعی در تیم ملی، حالا از دایره انتخاب خارج شده‌اند. سایرین هم که دیگر هیچ...

بعد از بازی استقلال و مس که حسینی و لک دو اشتباه مرگبار مرتکب شدند، در بازی گل گهر و پرسپولیس خیلی‌ها منتظر تزلزل جانشین جوان بیرانوند بودند اما امیررضا رفیعی باز هم خوش درخشید و یک دبل سیو عالی داشت.

ولی آن طرف سنگربان با تجربه گل گهر روی تک گل مسابقه اشتباهی عجیب و غریب مرتکب شد. البته که مدافعان گل گهر جا ماندند ولی هنوز هیچ توضیحی برای آن اشتباه پیدا نشده است. اخباری در شروع نیمه دوم این اشتباه را جبران کرد، او یک تک به تک را از گلزن پرسپولیس یعنی اورونوف گرفت اما باز هم خوش شانس بود که در بازگشت همان توپ اورونوف دروازه خالی را به بالا زد.

و وقتی نتیجه یک بر صفر بعد از سوت پایان داور روی تابلوی ورزشگاه ماند، بار دیگر ثابت شد که دروازه‌بان‌ها در فوتبال حق حتی یک اشتباه را هم ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی